قاچاقچیان نفت سفيد توسط ماموران قم به خاک سیاه افتادن

رئيس پليس آگاهي استان از کشف ۷۰ هزار ليتر نفت سفيد قاچاق به ارزش ۲ ميليارد ريال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستای اقدامات انتظامی مشخص شد سه دستگاه کاميون کشنده حامل محموله هاي نفت سفيد […]

رئيس پليس آگاهي استان از کشف ۷۰ هزار ليتر نفت سفيد قاچاق به ارزش ۲ ميليارد ريال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستای اقدامات انتظامی مشخص شد سه دستگاه کاميون کشنده حامل محموله هاي نفت سفيد قاچاق بوده و با عبور از محور مواصلاتي استان قم قصد تخليه آن را در يکي از استان هاي همجوار دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم قرار گرفت.

وي با بيان اين که کاميون ها ظاهراً هيدروکربن بارگيري اما حامل نفت سفيد قاچاق و عازم کشور پاکستان بودند، گفت: راننده ها با تغيير مسير قصد داشتند محموله هاي قاچاق را با عبور از قم به استان همجوار منتقل کرده که شناسايي و خودروها توقيف شدند.

رئيس پليس آگاهي استان قم در ادامه با اشاره به کشف حدود ۷۰ هزار ليتر نفت سفيد قاچاق در قالب ۳۹۰ بشکه از خودروهاي کاميون، گفت: در بررسي سيم هاي پلمپ هر سه کاميون مشخص شد متهمان به طرز ماهرانه اي آن ها را بريده و مجدداً ترميم کرده اند.

سرهنگ کرمي ارزش محموله هاي مکشوفه قاچاق را در مجموع حدود ۲ ميليارد ريال عنوان کرد و افزود: نهايتاً متهمان به همراه پرونده متشکله براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

………………………………………………….

امنيت کشور مرهون خون پاک شهداست

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ايثارگران استان با بيان اين که امنيت کشور مرهون خون پاک شهداست، گفت: وظيفه ما در قبال شهداء ادامه راه شان بوده و هرگز اجازه سلطه دشمنان دین و نظام اسلامی را بر کشور نمي دهيم.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام “محمد ناظمي” در جمع کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به آيه “وَ لا تَحْسَبَنّ الّذینَ قُتِلو فی سَبیلِ الله اَمواتاً بَل اَحیاءٌ عِنْدَ رَبّهِمْ یُرزَقون” و جایگاه رفيع شهید و شهادت نزد پروردگار، شهداء را سعادتمندان واقعی دانست.

وي سپس به مبارزات مردم با رژيم طاغوت در دوران انقلاب اشاره و تصريح کرد: شهداء براي پيروزي انقلاب اسلامي به فرمان امام شان در مقابله با رژیم طاغوت ایستادگي کرده و با تقديم جان خود در راه اسلام باعث به ثمر نشستن این حرکت ديني شدند.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ايثارگران استان قم با بيان اين که باب شهادت براي نیروهای نظامی و انتظامی کشور باز است، تاکيد کرد: امنيت کشور مرهون خون پاک شهداء بوده و ما نباید اين رشادت ها را فراموش کنیم.

حجت الاسلام ناظمي با بيان اين که شهداء ناظر بر اعمال مان هستند، گفت: وظيفه ما در قبال شهداء ادامه راه شان است بنابراين هرگز اجازه سلطه دشمنان دین و نظام اسلامی را بر کشور نمي دهيم.