قاچاقچیان لوازم خانگی قاچاق در قم زمین گیر شدن

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 10 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان يک دستگاه “کامیون مخصوص حمل لبنیات” حامل بار لوازم خانگی قاچاق در محورهای مواصلاتی استان،شناسایی و توقیف و برای بررسی به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.
وی افزود: در بازرسی از داخل کامیون مذکور، لوازم خانگی شامل تلویزیون و قهوه ساز قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی استان تحویل و پس از صدور قرار روانه زندان شد.
سردار اسماعیلی در پایان با تشكر از همكاري آگاهانه شهروندان با پليس، يادآور شد: از شهروندان مي خواهيم چنانچه اطلاعي از نگهداری کالاهای قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پيگيري و برخورد قانوني با متخلفان اقدام شود.

کشف بیش از ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف بیش از ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق طی بازرسی از یک باب مغازه دخانیات خبر داد.

سرهنگ “امیر مختاری” اظهارداشت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وجود یک باب مغازه دخانیات در محله ای در هسته مرکزی شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با حضور مأموران در محل، طی بازرسی از مغازه موصوف ۲۰ هزار و ۱۲۰ نخ سیگار و ۱۴۳۴ بسته تنباکو فاقد مجوز و قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در ادامه متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
سرهنگ مختاری از شهروندان خواست، موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا مأموران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.