عطر شهید مدافع حرم در مجتمع دکتر حسابی قم پیچید

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مجتمع دکتر حساب قم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام احمد قادری با اعلام این مطلب گفت: در ایام فاطمیه و همزمان با دومین سال عروج سردار سلیمانی، مراسم سالگرد این شهید والا مقام در مجتمع دکتر حسابی قم برگزار […]

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مجتمع دکتر حساب قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام احمد قادری با اعلام این مطلب گفت: در ایام فاطمیه و همزمان با دومین سال عروج سردار سلیمانی، مراسم سالگرد این شهید والا مقام در مجتمع دکتر حسابی قم برگزار شد.
وی با اشاره به آیه ی شریفه ی “ﻭَﻣَﻦْ ﯾَﺘَّﻖِ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﯾَﺠْﻌَﻞْ ﻟَﻪُ ﻣَﺨْﺮَﺟًﺎ ‏ﻭَ ﯾَﺮْﺯُﻗْﻪُ ﻣِﻦْ ﺣَﯿْﺚُ ﻟَﺎ ﯾَﺤْﺘَﺴِﺐُ” گفت: رزقی که امروز نصیب دانش آموزان، معلمان، کارکنان و مدیران مجتمع آموزشی فرهنگی دکتر حسابی قم شد، رزق معنوی ای بود که از قبل برای آن برنامه ریزی نشده بود و بحمدالله به لطف شهدا، همه از آن بهره مند شدند.
وی شهدای لشکر فاطمیون را همچون مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها غریب معرفی کرد و افزود: مجتمع دکتر حسابی امروز، روزی متفاوت را تجربه نمود و آن حضور پیکر پاک یک شهید در این مجتمع بود که حال و هوای معنوی خاصی به فضای مدرسه داد.
امام جماعت این مدرسه با اعلام اینکه برای اولین بار این مجتمع آموزشی میزبان یک شهید مدافع حرم بوده است، همزمان با ورود پیکر پاک شهید سید محمد حسینی، دانش آموزان مدرسه با تشریفاتی ویژه، به استقبال پیکر این شهید عزیز رفتند و تا نمازخانه ی مجتمع، همراهی کردند.
حجت الاسلام قادری در پایان ضمن تشکر از همکاری سردار موحد، فرمانده محترم سپاه استان قم و مجموعه همکاران ایشان که زمینه ی حضور پیکر این شهید عزیز را فراهم کردند گفت: خانواده مجتمع دکتر حسابی قم و شهید مدافع حرم، در نمازخانه مدرسه، میهمان روضه حضرت زهرا سلام الله علیها شدند که توسط حجت الاسلام حسینی سبزواری انجام شد.