با حضور مدیرکل جدید کمیته امداد استان قم:

ظرفیت های ملّی کمیته امداد استان قم احیا می شود

مدیرکل کمیته امداد استان قم: با هدف الگوسازی برای کمیته های امداد سراسر کشور، ظرفیت های ملّی این نهاد در استان قم احیا می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه وَتلکَ الایامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس […]

مدیرکل کمیته امداد استان قم: با هدف الگوسازی برای کمیته های امداد سراسر کشور، ظرفیت های ملّی این نهاد در استان قم احیا می شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه وَتلکَ الایامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس تغییر و تحول را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان و اظهار کرد: تغییرات باید برای پیشگیری از یکنواختی، ایجاد نوآوری و خلاقیت و حرکت به سوی تکامل و تمدن باشد.
وی قطب های منفی و مثبت و افراد موافق و مخالف را موجب تنظیم و تعادل امور در سازمانها دانست و گفت: با بهره گیری از همه نظرات موافق و مخالف و استفاده از ظرفیت های عظیم موجود در استان قم به فضل الهی ظرفیت های ملّی این استان را برای الگوسازی و الهام بخشی به کمیته های امداد سراسر کشور احیا خواهیم کرد.
طبق ترسیم قرآنی برای رسیدن به اهداف متعالی، افراد نباید مقدس باشند بلکه اهداف مقدس هستند.
مسعودیان راد با بیان اینکه در مسیر خدمت به ایتام و محرومان اهداف به جای افراد مقدس هستند افزود: در خدمت به نیازمندان، باید نگاه کرامتی را بیشتر از گذشته جایگزین نگاه حمایتی کنیم.
وی ظرفیت صندوق امداد ولایت را در طراحی یک الگوی بانکداری اسلامی خاطر نشان و اظهار کرد: این صندوق می تواند به عنوان پرچمدار نظام بانکی در کشور مطرح شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قم از طرح توانمندسازی ایتام سادات در استان قم خبر داد و بیان کرد: این طرح با اتکا به منابع خمسی و وجوه شرعی اجرا و برندسازی خواهد شد.
مسعودیان راد لزوم تغییر کاربری مراکز نیکوکاری به مراکز تخصصی را عنوان و تأکید کرد: با همدلی، همراهی و هماهنگی همه امدادگران استان می توان قم را بیشتر از گذشته به عنوان پایتخت فرهنگی کشور معرفی و اثبات کرد.
وی با تأکید بر اینکه حرکت های اصلاحی در کمیته امداد استان قم باید با یک نگاه عالمانه از سنتی بودن خارج شود ادامه داد: اگر چه از لحاظ جمعیتی در کشور کمترین هستیم بلکه باید بر اساس اثرگذاری و الگوسازی برترین استان کشور باشیم.