ضرورت عملیاتی شدن طرح های بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر

استاندار قم بر ضرورت عملیاتی شدن طرح های بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر تاکید کرد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم، طرح گردشگری سلامت را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دانشگاه […]

استاندار قم بر ضرورت عملیاتی شدن طرح های بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم، طرح گردشگری سلامت را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در بحث گردشگری سلامت بایستی به صورت فعال حضور داشته باشد افزود: این طرح با تهیه پیوست اقدامات دانشگاه علوم پزشکی باید تدوین شود.

استاندار قم با بیان اینکه در بحث گردشگری سلامت، در کنار معرفی ظرفیت های استان به سایر هموطنان، باید به دنبال سلامت الکترونیک باشیم افزود: پرونده الکترونیکی سلامت بایستی با در نظر گرفتن شاخص هایی همچون اتصال مراکز درمانی خصوصی و دولتی با داروخانه ها و تشکیل پرونده الکترونیکی بیماران طراحی و به صورت مرحله به مرحله اجرا شود.

مقام عالی دولت در استان قم در ادامه تحقق شهروند الکترونیک را از اهداف دولت برای ارائه بهتر خدمات به مردم دانست و افزود: شهرداری قم باید در کنار فراهم نمودن بسترهای لازم برای ایجاد شهر هوشمند، نسبت به ارتقاء فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین برای دریافت خدمات توسط شهروندان اقدام نماید.

وی عملیاتی شدن طرح های بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) را از مهمترین اولویت های مدیریت استان دانست و تصریح کرد: ملاحظات طرح های شهرداری، در جلسات مشترک با معاون امور عمرانی استاندار بررسی شوند.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت دریاچه نمک قم برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری گفت: یک استراتژی جامع بایستی با مسئولیت سازمان صمت و مشارکت راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و محیط زیست برای چشم انداز آن مشخص شود.