ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم

استاندار قم با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: افزایش اجاره بها در کلانشهر قم تا سقف ۲۰ درصد و در سایر مناطق تا سقف ۱۵ درصد مجاز می باشدو براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حداکثر افزایش قراردادهای جدید اجاره کلانشهرهایی مانند قم ۲۰ درصد و سایر شهرها ۱۵ درصد اعلام […]

استاندار قم با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: افزایش اجاره بها در کلانشهر قم تا سقف ۲۰ درصد و در سایر مناطق تا سقف ۱۵ درصد مجاز می باشدو براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حداکثر افزایش قراردادهای جدید اجاره کلانشهرهایی مانند قم ۲۰ درصد و سایر شهرها ۱۵ درصد اعلام شد .

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا طی سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: ریاست محترم جمهور در این جلسه بر وحدت قوای سه گانه و نیروهای مسلح برای عبور از شرایط فعلی تاکید کرد.

استاندار قم بیان کرد: به استان های با شهرستان های قرمز اختیار داده شده است تا محدودیت های پیشنهادی را با همکاری وزارت بهداشت تدوین و برای تصویب توسط ستاد ملی ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان قم هنوز زرد است افزود: در روز های اخیر اندکی افزایش در شیوع بیماری کرونا داشته ایم که با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم این وضعیت را کنترل کرده و از ایجاد وضعیت قرمز جلوگیری کنیم.

سرمست با اشاره به الزام استفاده از ماسک در برخی اماکن محل تجمع سرپوشیده ادامه داد: وزارت صمت در خصوص تامین ماسک بایستی اقدامات لازم را انجام دهد و مردم نیز ماسک مورد نیاز خود را تامین کنند.

مقام عالی دولت در استان قم ادامه داد: در راستای تامین مسکن برای مردم نیز، بزودی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اعطای زمین به افراد واجد شرایط طرحی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای کنترل اجاره بها تا پایان دوره شیوع کرونا خاطرنشان کرد: افزایش اجاره بها در تهران حداکثر تا ۲۵ درصد و در سایر کلانشهرها تا ۲۰ درصد و در سایر مناطق ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته مجاز می باشد.