ضرورت تخصص مداری و شایسته سالاری در گزینش متقاضیان مشاغل دولتی

استاندار قم در دیدار مدیر کل بازسی هیئت عالی گزینش کشور بر ضرورت تخصص مداری و شایسته سالاری در گزینش متقاضیان مشاغل دولتی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استانداری قم با مدیر کل بازرسی هیئت عالی گزینش کشور دیدار و گفتگو نمود. […]

استاندار قم در دیدار مدیر کل بازسی هیئت عالی گزینش کشور بر ضرورت تخصص مداری و شایسته سالاری در گزینش متقاضیان مشاغل دولتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استانداری قم با مدیر کل بازرسی هیئت عالی گزینش کشور دیدار و گفتگو نمود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت فعالیت هسته های گزینش در دستگاههای اجرایی استان، اظهار کرد: در طول سالیان فعالیت این نهاد در کشور تجربیات خوبی بدست آمده است.

صادقی روند جذب نیروی انسانی دستگاه های اجرایی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: توجه به مسائل اساسی مد نظر در جایگاه شغلی مربوطه و تخصص متقاضیان از مباحث مهمی است که هسته های گزینش باید به آن توجه کنند.

وی با بیان ضرورت رفتار مناسب با متقاضیان جایگاه های شغلی و حفظ شأن اجتماعی ایشان، ادامه داد: باید در تأیید و یا رد افراد به گونه ای عمل شود تا شایستگی و صلاحیت فرد تنها در جایگاه مورد نظر بررسی شود و در مسیر آینده کاری افراد رد شده، خللی ایجاد نشود.

مدیر کل بازرسی هیئت عالی گزینش کشور نیز در ابتدای این دیدار با بیان گزارشی از فعالیت های هسته های گزینش در سطح کشور، عملکرد مناسب هسته های گزینش در استان قم را مطلوب دانست.

در پایان این دیدار نیز از سوی ریاست هیئت عالی گزینش کشور از استاندار قم تقدیر بعمل آمد.