ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز

استاندار قم بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب استان […]

استاندار قم بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب استان قم در کشف کالای قاچاق اظهار کرد: مشارکت در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق بین استانهای همجوار می تواند به افزایش کشفیات و مقابله با قاچاق سازمان یافته کمک کند.

وی یکپارچه سازی آمار دستگاه های مختلف متولی مبارزه با قاچاق کالا را خواستار شد و افزود: اجماع نظر در بین مدیران دستگاه ها و تعریف واحد از قاچاق کالا و نحوه ی مقابله با آن ضروری است.

سرمست با بیان اینکه هدف از مبارزه با قاچاق کالا، امنیت سرمایه گذاری و پشتیبانی از تولید است افزود: تقویت نیروهای گمرکی، توسعه ی تیم های بازرسی و نیز استفاده از ابزار الکترونیکی و کنترل هوشمندبایستی در دستور کار متولیان این امر قرار بگیرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر مسئولان استانی به شهرک دامشهر در سال ۹۸ اظهار کرد: مصوبات جلسه ای که به صورت میدانی در این شهرک برگزار شد بایستی پیگیری شود.

وی همچنین با تاکید بر تامین ماسک و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در دوران شیوع کرونا گفت: مدیران دستگاه های اجرایی بایستی وظیفه ی خود را در راستای تامین مواد اولیه و تکمیل زنجیره ی تولید و توزیع با جدیت ایفا کنند.