صدور ۲۰۹۵ جواز تأسیس در ۹ ماهه سال جاری در استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: دو هزار و نود و پنج طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۱۳۴ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال در استان قم در دست اجرا است. که این بیانگر میل و رغبت به سرمایه گزاری جدید می باشد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: دو هزار و نود و پنج طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۱۳۴ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال در استان قم در دست اجرا است. که این بیانگر میل و رغبت به سرمایه گزاری جدید می باشد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صمت قم: محمود سیجانی در گفت‌وگو یی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: دو هزار و نود پنج طرح صنعتی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۱۳۴ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال در استان در دست اجرا است که در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح‌ها، برای ۳۹ هزار و ۳۱۴ نفر اشتغال به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم شامل محصولات فولادی و آهنی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: ۱۰۰۰ طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان با پیشرفت فیزیکی زیر ۲۰ درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها، هفتاد و یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان با اشتغال ۱۷ هزار و ۴۶۱ نفر است.

سیجانی با اشاره به طرح‌های تولیدی با پیشرفت صنعتی بالای ۶۰ درصدی در استان قم اظهار کرد: ۳۰۴ طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند که تاکنون برای این طرح‌ها ۷هزار و ۴۹۷ نفر اشتغالزایی  ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: ۴۳۰ طرح صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری این طرح‌ها ۳۹۰ و ۲۷۶ میلیارد تومان با اشتغال زایی برای ۱۱ هزار و ۲۵ نفر است.