شهرداری قم در بافت فرسوده نگاه درآمدی ندارد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: شهرداری در بافت فرسوده قم نگاه درآمدی ندارد و اعتبارات خوبی برای بافت‌های تاریخی نیازمند بهسازی شهر توسط شهرداری قم در نظر گرفته شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به بافت فرسوده شهر قم، اظهار کرد: شهرداری قم در بافت فرسوده این […]

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: شهرداری در بافت فرسوده قم نگاه درآمدی ندارد و اعتبارات خوبی برای بافت‌های تاریخی نیازمند بهسازی شهر توسط شهرداری قم در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به بافت فرسوده شهر قم، اظهار کرد: شهرداری قم در بافت فرسوده این شهر نگاه درآمدی ندارد و مطالعات ۶۹۰  هکتار بافت تاریخی شهر قم در ۶ محله انجام شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به بافت‌های تاریخی شهر قم، اظهار کرد: شهرداری اعتبارات خوبی برای بافت‌های تاریخی نیازمند بهسازی در نظر گرفته و اقدامات خوبی در زمینه بهسازی بافت‌های تاریخی توسط شهرداری قم انجام شده است.

جانقربان خاطرنشان کرد: یکی از خیابان‌های شهر قم که در بافت تاریخی قرار دارد، خیابان بهار است، این خیابان در سال ۱۳۹۱ به پیاده راه تبدیل شد، در سال ۱۳۹۶ نیز شاهد تبدیل خیابان ارم به پیاده راه بودیم که از این پروژه استقبال خوبی صورت گرفت.