شناسايي و دستگيري سارقان کابل تیرهای برق و تجهیزات انتقال نیرو در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان اماکن نیمه کاره، کابل تیرهای برق و تجهیزات انتقال نیرو در این استان خبر داد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:متعاقب وقوع چندين فقره سرقت از اماکن نیمه کاره، کابل تیرهای برق و تجهیزات انتقال نیرو،شناسایی و دستگیری سارقان در […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان اماکن نیمه کاره، کابل تیرهای برق و تجهیزات انتقال نیرو در این استان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:متعاقب وقوع چندين فقره سرقت از اماکن نیمه کاره، کابل تیرهای برق و تجهیزات انتقال نیرو،شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده در نهایت ۳ نفر سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند که تاکنون به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از کابل های برق شهری و منازل نیمه کاره اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان به مرجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

شناسايي و دستگيري سارقان محموله خودروهای سنگین در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان محموله خودروهای سنگین در قم خبر داد
سرهنگ”میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:متعاقب وقوع چندين فقره سرقت خودرو هاي مخصوص حمل بار نيسان و کاميون همراه با بار و سرقت محموله آنها و رها کردن خودرو ها به صورت بلاصاحب درمحورهاي مواصلاتي استان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود:تيم ويژه اي از کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تشکیل و با تمرکز بر موضوع فوق تشکيل، تمامي محل هاي وقوع جرم ،شيوه و شگرد سارقان ،زمان و جغرافياي وقوع جرم ، بررسي و مورد تجزیه و تحليل کارشناسي قرارگرفت.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با تلاش مضاعف کارآگاهان در نهايت يک نفر سارق شناسايي و دستگیر شد.
وی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات،سارق دوم که خود راننده کامیون بوده و مهارت رانندگی با خودروهای سنگین را داشته و در امر انتقال کامیون های مسروقه با متهم اول همکاری داشته نیز شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ قهرمانپور بیان داشت:کارآگاهان در بازديد از محل یکی از سرقت ها، یک عدد کارت بانکی پیدا کردند که متعلق به سارق سوم بوده که در انجام سرقت ها مشارکت داشته که او نیز دستگیر شد.
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد، بخشی از اموال مسروقه در قلعه یکی از متهمان نگهداری می شود که در بازدید از آنجا کشف و تحویل مالباختگان شد لیکن تحقيقات پیرامون شناسايي ساير متهمان احتمالي و کشف اموال مسروقه ،همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت:متهمان به مرجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۱۰دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۶ دستگاه خودرو سواری و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد
سردار “بهادر اسماعیلی” با اعلام این خبر اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی استان قم، ۵ دستگاه خودرو سواری که همگی پراید هستند و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
وی افزود: با پی گیری های مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز با اخذ استعلامات از سامانه های پلیس، این خودروها و موتوسیکلت های مسروقه شناسایی و کشف شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بر اهتمام پلیس در کشف وسایل مسروقه و دستگیری سارقان و همچنین استمرار طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در راستای جلب رضايت مردم و تحقق امنیت پایدار تاکید کرد و گفت:خودروها وموتورسیکلت های مسروقه توسط ماموران کلانتری ها کشف شده است.
سردار اسماعیلی با بیان اینکه وقوع سرقت پراید در مقايسه با سایر خودروها بيشتر است از شهروندان خواست، خودرو خود را در پارکینگ منزل نگهداری و از پارک کردن آن در محيط‌ هاي خلوت و تاريک و يا در يک نقطه به مدت طولاني كه زمينه را براي ارتكاب عمل مجرمانه فراهم مي‌كند خودداری کنند.