شناسايي ودستگيري سارقان طلاجات اطفال در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان طلاجات اطفال در استان خبر داد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:در پي وقوع سرقت هاي متعدد طلاجات اطفال به روش زورگيري و بعضا” با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر مقدس قم و ايجاد احساس ناامني در شهر […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان طلاجات اطفال در استان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:در پي وقوع سرقت هاي متعدد طلاجات اطفال به روش زورگيري و بعضا” با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر مقدس قم و ايجاد احساس ناامني در شهر موجب شد تا موضوع با جديت در دستور کار تيم ويژه اي از کارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهی استان قرارگيرد.
وی افزود: با انجام یکسری اقدامات ویژه پليسي، مشخص شد سرقت هاي موصوف به وسیله يک نفرمونث با همدستی يک نفر مذکر صورت مي گيرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد:با تلاش مضاعف ماموران انتظامی ،متهمه در حين ارتکاب سرقت از يک طفل ۳ ساله شناسایی و دستگير شد و به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی گفت:متهمه در تحقيقات پلیس ، منکر بزه ارتکابي شد ولی با ارائه دلايل و مدارک مستند، ناچار به۱۱ فقره سرقت طلاجات کودکان با کمک همدستش اعتراف کرد.
سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد:هردو متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قم وفرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۴ کیلو تریاک و ۵ کیلو مرفین در عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد
سردار “سید محمود میرفیضی” در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و پیگیری های اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس قصد دارد محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل کند که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با حصول اطمینان از وجود موامخدر در خودرو موصوف، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عوارضی کاشان به قم خودرو را مشاهده و توقیف کرده و متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو ،مقدار ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه و مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف کردند.

خبر از نجمه محیایی