شبکه های اجتماعی فرهنگ و انسانیت را نشانه رفته است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از موثرترین و مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی مخصوصا آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد صادقي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، اظهارداشت: […]

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از موثرترین و مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی مخصوصا آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”احمد صادقي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، اظهارداشت: پدافند غیرعامل حرکتی علیه دشمن است که به دو دسته تقسیم می شود .

وي گفت:دسته اول سلسله اقداماتی است که انسان به منظور عدم دستیابی دشمن ظاهری انجام داده تا دشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم افزود: اعمالی مانند اختفاء، استتار، پراکندگی و دیگر اقداماتی که باعث می شود انسان جانش از دشمن ظاهری در امان باشد بسیارموثر، مورد تاکید و بايد برای آن برنامه ریزی و تدابیر خاص اندیشیده شود در این هفته دستگاه ها همگی تلاش می کنند تا در حوزه اقدامات پدافند غیرعامل موفق عمل کنند.

وي افزود:در حمله ی دشمن ما بايد چه اقداماتی پدافندی داشته و آیا به این فکر افتاده ایم که جنگ نرم دشمن پدافندش خیلی مهم تر است چرا که مرزها را درنوردیده و آتش بار خود را روی قلت و روح ما نشانه رفته است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: نباید از حمله ی دشمن درونی غافل شویم چرا که دشمن بیرونی با او دست به یکی کرده و قصد دارد فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، انسانیت و همه چیز ما را نابود کند بنابراین یکی از موثرترین و مهم ترین اهداف پدافند غیرعامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی مخصوصا آسیب های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است.

سرهنگ صادقی گفت: اختفا و استتار در بخش پدافند غیرعامل فرهنگی این است که ما به هرقیمتی و در هر شرایطی برای این که ادای مدرنیته دربیاوریم و یا برای چشم و هم چشمی برای فرزند خردسال خود تلفن همراه هوشمند تهیه کنیم و این کارها صحیح نیست و باید حریم ها حفظ شود.

وی گفت : پراکندگی در تعریف پدافند غیرعامل فرهنگی یعنی از تجمعات گناه و رسواگری ها پراکنده شویم و به کسانی که به دنبال اعمال شیطانی هستند و تجمعات شیطانی دارند نه گفته و از جماعت آن ها فاصله بگیریم.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود دشمن درونی را بسیار قوی تر برشمرد و افزود: انسان ها اگر بخواهند به رشد وتعالی و توسعه دست پیدا کنند تنها راه حل آن مقابله با دشمن بیرونی و اجازه بروز و ظهور ندادن به دشمن درونی است.