سوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات بهینه سازی میشود

مدیر روابط عمومی مخابرات قم گفت: در راستای بهره گیری و استفاده از سیستمهای نوین مخابراتی ، سوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات بهسازی میشود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،ابوالفضل احمدی نیا : با اشاره به اینکه سوئیچ فعلی مرکز تلفن ثابت در شهر قنوات قدیمی است گفت : با جایگزینی این سوئیچ با […]

مدیر روابط عمومی مخابرات قم گفت: در راستای بهره گیری و استفاده از سیستمهای نوین مخابراتی ، سوئیچ تلفن ثابت شهر قنوات بهسازی میشود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،ابوالفضل احمدی نیا : با اشاره به اینکه سوئیچ فعلی مرکز تلفن ثابت در شهر قنوات قدیمی است گفت : با جایگزینی این سوئیچ با سوئیچ جدید امکان ایجاد ظرفیت بیشتر و استفاده از سرویسهای جدید مخابراتی نیز مهیا میگردد.
وی افزود : عملیات برگردان سوئیچ قدیمی بر روی سوئیچ جدید از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹۹/۵/۳۰ (اولین دقایق روزجمعه) انجام میشود و با این برگردان شماره تلفن برخی از مشترکین تغییر می یابد. و امکان بروز اختلال در شماره های این مرکز به مدت ۷۲ ساعت وجود دارد.
ابوالفضل احمدی نیا در پایان افزود : شماره جدید مشترکینی که شامل تغییر شماره گردیده اند به اطلاع مشترکین رسانده شده است.ودر سامانه ۱۱۸ ثبت شده است