سمینار بزرگ ردپای پول در استان قم برگزار می‌شود

سمینار بزرگ ردپای پول به همت موسسه آموزشی راهبران فردا ،جمعه ۲۳اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم مجتبی قدیریان مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با اجرای مجری توانا سید علی ضیا و سخنرانی مجتبی قدیریان همراه با اهدای جوایز ارزنده روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۶ الی ۲۰ در استان قم برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در برگزاری این همایش ایجاد فرهنگ سازی برای کسب و کار است که از طریق آموزش و توانمندسازی افراد صورت میگیرد. و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد ظرفیت صندلی های این همایش رزرو شده است.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا با اشاره با اهداف این سمینار عنوان کرد: آشنایی با تکنولوژی‌های نوین و تغییر شیوه کسب و کار و ایجاد فرهنگ و نگرش آموزش دیدن و اطمینان از آموزش درست و کیفیت بالا از جمله این اهداف است.
وی بیان کرد: موسسه آموزشی و پژوهشی راهبران فردا از سال ۱۳۹۷ با هدف کارآفرینی و توانمندسازی کسب و کا ر راه اندازی شد تا افراد بتوانند ذهنیت ثروتمند داشته باشند و افرادی که مراجعه می کنند تبدیل به راهبر در کسب و کار شوند.
قدیریان تصریح کرد: در این موسسه موضوعاتی چون دیجیتال مارکتینگ و بازارهای مالی نوین (بلاکچین) و آشنایی با دیجیتال مارکتینگ، سوشال مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام و ذهنیت ثروت ساز و راهکار جذب پول به صورت تخصصی ارائه می شود.
وی خاطرنشان کرد: ارائه توانمندی های راهبران فردا در راستای پشتیبانی قوی وشبانه روزی و مشاوره‌های تخصصی در جهت کسب درآمد از بازارهای مالی و دیجیتال مارکتینگ همه اهداف با توجه به زیرساخت اپلیکیشن راهبران فردا و مشاوره و کوچینگ قابل اجرا می باشد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا با تاکید بر اهمیت فرهنگ مشاوره و آموزش در کسب و کار گفت: تاکنون ۸ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است، در این راستا آکادمی راهبران فردا با هدف آموزش واشتغال زایی و ایجاد کسب و کار نوین به کمک تیمی جوان متخصص و با تجربه در راستای رسالت موسسه در تلاش است اصول و باورهای مالی را آموزش و ذهنیت ثروت ساز را پرورش داده و سپس خدمات و مهارت های لازم را در جهت کسب درآمد به مردم عزیز ایران ارائه دهد.
وی عنوان کرد: شرایط روز جهانی اعم از بحران های مالی و تورم و رکود در راستای جنگ سیاسی و اقتصادی سونامی پیشرفت تکنولوژی، توسعه فضای مجازی و اوضاع حاد روانی و نحوه کسب درآمد را تغییر داده و ثروتمند شدن افراد نیازمند دانش و مهارت به روز و نوین است.
قدیریان بیان کرد: موسسه راهبران فردا رسالت دارد افراد را به عنوان راهبر کسب و کار شخصی خود پرورش دهدف این مجموعه علمی آموزشی و پژوهشی، کارایی آموزشی با محوریت دانش بنیان دارد و بلاکچین و دیجیتال مارکتینگ و نرم افزارها و اپلیکیشن و سایت کارهای از جمله زیرساختهای دانش بنیان است.
وی افزود: رویکرد ما این است افراد را توانمند نماییم و ابتدا کمک کنیم درآمد داشته باشند، در این راستا همکاری خوبی با سازمان فنی حرفه ای داریم و آموزش افراد با کمترین سرمایه در کسب درآمد صورت می گیرد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا تصریح کرد: آموزش نیاز به سرمایه زیادین دارد، بعد از آموزش نیز افراد می توانند با ما همکاری داشته باشند و به کسب درآمد بپردازند، دراین باره در اپلیکیشن فضای همکاری ایجا کردیم و الویت ما دانشجویان هستند و شرایطی فراهم شده تا افراد تحلیل گر بدون سرمایه گذاری بتوانند به کسب درآمد بپردازند.
وی با بیان اینکه ما در دانش از ابزارهای لازم بهره مند هستیم و در قانون گذاری به سرعت عمل نیاز داریم، افزود: دوره رایگان در کنار ۴۰ ساعت دوره مقدماتی حضوری به مبلغ ۳ میلیون تومان و دوره پیشرفته با بازدهی مفید به مبلغ ۸ میلیون تومان برگزار می شود.
قدیریان عنوان کرد: کارشناسان ما اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهند و یک قابلیتی ایجاد می کند تا افراد در دام کلاهبرداران نیفتند، در تکنیکال نیز کانال وی ای پی باز می شود و افراد می‌توانند استخدام شوند و تحلیل ها را بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اخبار به روز در مورد بازار مالی در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می گیرد و در پشتیبانی ۴ سطح دسترسی عمومی و چت آن لاین و کانال تحلیلی و اشتراک سالانه برای تماس با پشتیبانی وجود دارد.
مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا گفت: در پرتفوی نیز افراد می توانند سبد خود را تعریف کنند و هر لحظه اطلاعات خرید را به دست بیاورند و در جریان سود و زیان قرار بگیرند، از طرفی می توانند در پرتفوی سیگنال پرتفوی انتخاب کنند و در این بخش هشدار را دریافت کنند و عرضه سهام های مختلف را متوجه شوند و از بازار رو دست نخورند چون اطلاعات بازار لجظه به لحظه است.
وی تصریح کرد: گفت گو و تعامل و تبادل اطلاعات و برگزاری کارگروهای آموزش و پشتیبانی و طراحی سایت های فروشگاهی تا یک سال پشتیبانی فنی از جمله مزایای این اپلیکیشن است.
مهندس رضا فخردوزان مدیر انفورماتیک  موسسه آموزشی راهبران فردا نیز توضیح داد: اپلیکیشن حاصل تلاش همکاران در زمینه فنی و آموزش است و پشتیبانی لحظه به لحظه وجود دارد.
وی با اشاره به خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت تخصصی بیان کرد: طراحی وبسایت، اپلیکیشن، ربات، طراحی ، ul و ux، سئو وبهینه سازی، وردپرس، CMS اختصاصی و پشتیبانی و توسعه و پلاگین نویسی و تولید محتوا اختصاصی از جمله این خدمات است.
فخردوزان اظهار داشت: در شبکه های اجتماعی نیز راه اندازی پیج اینستاگرام و ارتقای و توسعه پیج اینستا و مارکتینگ و تولید محتوای اختصاصی و میریت شبکه های اجتماعی و ایجاد تقویم محتوایی و آنالیز پیج‌های هدف مورد توجه است.
وی بیان کرد: تبلیغات ان لاین و ساخت تیزر و تبلیغات ویدئویی و طراحی گرافیکی و بازاریابی اینترنتی و استراتژی تبلیغاتی و بررسی رقبا و در برندینگ شامل طراحی هویت برند و انتخاب نام و شعار و توسعه برند تجاری و مشاوره تخصصی برندینگ از جمله این خدمات است.