ساس ها به کدام گروه خونی تمایل وعلاقه بیشتری دارند؟

اگر ازافرادی هستید که گروه خونی آنها “A” هست،سعی کنید که در جنگلها وجاهای مردابی وجاهایی که ساس در آن زیاد است،تردد نکنید چون بنابر تحقیقات یک گروهی  دانشمند پژوهشگر از کشور چک،ساس ها علاقه زیادی به خوردن این نوع گروه خونی دارن وافراد دارنده این نوع گروه خونی،بیشتر در معرض نیش ساس ها قرار […]

اگر ازافرادی هستید که گروه خونی آنها “A” هست،سعی کنید که در جنگلها وجاهای مردابی وجاهایی که ساس در آن زیاد است،تردد نکنید چون بنابر تحقیقات یک گروهی  دانشمند پژوهشگر از کشور چک،ساس ها علاقه زیادی به خوردن این نوع گروه خونی دارن وافراد دارنده این نوع گروه خونی،بیشتر در معرض نیش ساس ها قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،این دانشمندان پژوهشگر پس از آن به این نتیجه رسیدند که تعدادی از ساس ها را بر روی کاغذی قرار دادند که در هرکدام آنها نمونه هایی از خونهای گروه های خونی مختلف “A”   ”B” و”AB” و”O” قرار دادند وپس از گذشت دودقیقه به نتایج جالبی رسیدند نشان از علاقه زیاد این ساس ها به گروه خونی “A”   بود .

سپس این آزمایش در جاهای دیگر نیز تکرار کردند وبویژه در فاصله ۲۰۶کیلومتری پراگ پایتخت جمهوری چک تکرار کردند ومشاهده کردند که ساس ها نسبت به گروه خونی (B)  با ۱۵%کمترین توجه را دارن وگروه خونی  “A”با  ۳۶% از توجه وعلاقه بیشتر ساس ها برخوردار است.

ألينا زاكوفسكا، پژوهشگر برتر دانشگاه  ماساريك اعتقاد دارد که گروه خونی هر فرد می تواند یکی از عوامل جذب وعلاقه ساس ها به نیش زدن آدم ها باشه .

بنابر بهتر است که این افراد برای جلوگیری از دچار شدن به انواع بیماری هایی که از نیش زدن ساس ها بوجود میاد.در هنگام حضور در اماکنی که این ساس ها وجود دارند،تمامی احتیاطات خود را به کار گیرند.

نقل از روسیا الیوم/مترجم :حسین کبابی ،پایگاه خبری رهپویان قم