ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم افتتاح شد

فرمانده انتظامی استان  قم در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، توسعه مقرهای انتظامی را توسعه امنیت دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، با بیان این که از ابتدای مسئولیتم در قم این ششمین مقر پلیس است […]

فرمانده انتظامی استان  قم در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، توسعه مقرهای انتظامی را توسعه امنیت دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، با بیان این که از ابتدای مسئولیتم در قم این ششمین مقر پلیس است که افتتاح می شود، از همکاری مراجع معظم تقلید، استاندار و ریاست شورای تامین استان، دستگاه قضائی، ائمه جمعه، علما و شهرداری در توسعه عمرانی مراکز انتظامی در استان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر این که توسعه مقرهای انتظامی توسعه امنیت است، مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با قاچاق کالا و ارز، کاهش تصادفات، پیشگیری از جرایم سایبری، ارتقاء امنیت اخلاقی، تحول کلانتری ها و پاسگاه ها و اشرافیت در بحران ها را از اولویت های پلیس قم در سال آینده برشمرد.

سردار آقاخانی ضمن قدردانی از حمایت های بی سابقه استاندار قم از پلیس، ابرازامیدواری کرد: با هم افزایی دستگاه های قضائی و امنیتی انشاالله در سال ۹۸ با کمترین حوادث مواجه باشیم و بتوانیم قدم های خوبی را در خدمت به مردم برداریم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: در سال ۹۸ بیش از ۱۰ پروژه و مقر انتظامی شامل پاسگاه های لنگرود، قمرود و سلفچگان و همچنین ساختمان فردو، یگان تکاوری، راه اندازی شهرک آزمایش، احداث پمپ بنزین ناجا در راستای پدافند غیر عامل، ساختمان پلیس راهور شهرستان و فرماندهی انتظامی معصومیه احداث، راه اندازی و توسعه خواهیم داد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم همیشه سرافراز استان قم باشیم.