زائران اربعین، اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به حضور میلیونی مردم در سفر معنوی اربیعین حسینی(ع)، تاکید کرد: زائران، اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: تمامی دفاتر پلیس+۱۰ در نقاط مختلف شهر […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به حضور میلیونی مردم در سفر معنوی اربیعین حسینی(ع)، تاکید کرد: زائران، اخذ گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: تمامی دفاتر پلیس+۱۰ در نقاط مختلف شهر مقدس قم فعال و آماده خدمات رساني به شهروندان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: زائران عتبات عاليات و تمامی افرادي که قصد تشرف به کربلاي معلي و شرکت در مراسم راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني(ع) را دارند، از هم اکنون با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰، امور مربوط به دریافت و يا تمديد گذرنامه خود را انجام دهند.

سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: با توجه به خيل عظيم مردم برای حضور در کنگره بزرگ اربعین، زائران تمديد و يا اخذ گذرنامه خود را به روزهاي پاياني موکول نکنند چون ازدحام جمعيت منجر به تأخير در صدور مدارک و روادید و باطبع نارضايتي آن ها می شود.