سرپرست اداره کل مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد:

روندتغییر وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر،مطابق دستورالعملهای ابلاغی،درحال اجراست 

محمدرضا نجارپور  درسفر به قم عنوان کرد : بهبود وضعیت استخدامی، تامین نیروی کارشناس و فنی مورد نیاز، مطالبات معیشتی_ رفاهی کارکنان، ازاولویت‌های ساختاری است . 

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، محمدرضا نجارپور، سرپرست مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و اموررفاهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهارداشت: روند تغییر وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر، مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی، در حال اجرا ست.

وی که جهت دیداروبررسی موارد موضوعه کارکنان و همچنین بازدید از مهمانسراهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم  به این استان، سفر کرده بود، درنشست با مدیرو معاونین این اداره کل، عنوان کرد: باجدیت پی گیر تامین نیروی کارشناس و فنی  مورد نیاز، در جمیع سطوح سازمانی هستیم .

محمدرضا نجارپور درادامه این سفربا شرکت در جلسه نظام انتقادات و پیشنهادات این اداره کل، برضرورت ‌کارآمد نمودن این کار گروه تاکید و تصریح کرد: نظام پیشنهادات و انتقادات، جهت کارآمدی هرچه مطلوبتر، نیازمند تعمیم و ارج نهادن به اندیشه‌ها و ارائه راهکارهای نوین و عملی است .

سرپرست اداره کل توسعه مدیریت منابع، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، باحضور در محل خدمت همکاران استان قم، ضمن گفتگو با آنان، خاطر نشان ساخت: باتوجه به دستورالعمل‌های بالادستی وهمچنین عنایت رئیس محترم سازمان متبوع، در تلاشیم تا   نسبت به بهبود وضعیت استخدامی و همچنین تامین امور رفاهی کارکنان، اقدامات مناسبی انجام دهیم .

 

دیدار و گفتگو با همکاران حوزه معاونت حمل ونقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، در ساختمان شماره دو، از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست اداره کل مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و رفاهی سازمان متبوع به قم بود که طی آن، نسبت به بررسی مشکلات و مطالبات همکاران این حوزه، اقدام شد.

برنامه پایانی سفر محمدرضا نجارپور به قم، بازدید از مهمانسراهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بود که طی آن برضرورت نگهداری و تجهیز این اماکن تاکیدویادآورشد: اماکن و ابنیه سازمانی، در زمره سرمایه‌های ملی هستند که صیانت و تجهیز آنها، موجب افزایش بهره وری درراستای ارائه خدمات موضوعه می‌شود.

شایان توجه است محمدحسن کلهری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درسخنانی ضمن عرض خوش آمد، به موقعیت کریدوری راه‌های استان اشاره و افزود: شرایط ممتاز این استان، به عنوان ام القرای جهان اسلام از سوئی و جایگاه  کریدوری آن به عنوان عامل ارتباطی ۱۷ استان با مرکز کشور از سوئی دیگر، ضرورت توجه بیشتر به ارتقا زیر ساختهای بخش حمل و نقل جاده‌ای را دوچندان کرده است .

وی درادامه به بازنشستگی تعدادی ازهمکاران اداره کل متبوع اشاره و یادآورشد: منابع انسانی هر دستگاه خدمتگزار، خصوصا کارکنان باتجربه آن، رکن اصلی پویایی آن مجموعه در ارائه مطلوب خدمات است .

کلهری ادامه داد: تامین نیروی متخصص و فنی جایگزین و همچنین تکمیل کادر مورد نیاز، از مطالبات جدی این اداره کل می باشد که انشاالله نسبت به این مهم توجه کامل صورت گیرد.