رتبه برتر مخابرات منطقه قم در پوشش جمعیتی تلفن همراه اول

مدیر مخابرات منطقه قم گفت :قم نخستین استان کشور در پوشش جمعیتی تلفن همراه به شمار می اید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به نقل از  روابط عمومی مخابرات استان قم، مهندس حاج عینی با اعلام این مطلب افزود:براساس آخرین فصلنامه سازمان تنظیم و مقرات و ارتباطات رادیویی کشور،قم نخستین استان کشور در پوشش […]

مدیر مخابرات منطقه قم گفت :قم نخستین استان کشور در پوشش جمعیتی تلفن همراه به شمار می اید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به نقل از  روابط عمومی مخابرات استان قم، مهندس حاج عینی با اعلام این مطلب افزود:براساس آخرین فصلنامه سازمان تنظیم و مقرات و ارتباطات رادیویی کشور،قم نخستین استان کشور در پوشش جمعیتی تلفن همراه به شمار می اید. پوشش جمعیتی تلفن همراه اول درقم برای نسل دوم۹۹٫۹درصد وحائزرتبه اول کشور ودر نسل سوم ۹۸درصدودرنسل چهارم نیز ۹۷درصد ورتبه سوم بعداز تهران والبرز می باشد.

مدیر مخابرات منطقه قم ضمن تشکر از تلاش و زحمات مدیریت و کارکنان حوزه ارتباطات سیار این موفقیت را به همکاران عرصه ارتباطات تبریک گفت .

فراخوان‌ سراسری مسابقه عکاسی باموضوع” هرخانه یک حسینیه”

مسابقه عکاسی “هرخانه یک حسینیه “باموضوع عزاداری ایام محرم درمنزل بدلیل شیوع ویروس کرونابرگزار می‌شود.

، این مسابقه در راستای همراهی با پویش هر خانه یک حسینیه و متناسب با محدودیت های ایجاد شده و رعایت پروتکل های بهداشتی در انجام مراسمات عزاداری های سید و سالار شهیدان برگزار خواهد شد.

همکاران وعلاقمندان به مشارکت دراین مسابقه می توانندآثارخودرا ازطریق: info@tci.ir ارسال نمایند

ودرپایان‌آثاربرگزیده درسامانه ارتباطات داخلی منتشرمی شوند