راه اندازی اپیکیشن ویژه اصناف  قم در فضای مجازی

اپیکیشن ویژه اصناف  قم  به همت اتاق اصناف قم در فضای مجازی راه اندازی واز این به بعد کلیه واحدهای صنفی که پروانه کسب دارند برای عموم مردم قابل شناسایی خواهند بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه نمایشگاه صنعت کفش اظهار […]

اپیکیشن ویژه اصناف  قم  به همت اتاق اصناف قم در فضای مجازی راه اندازی واز این به بعد کلیه واحدهای صنفی که پروانه کسب دارند برای عموم مردم قابل شناسایی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه نمایشگاه صنعت کفش اظهار داشت:حدود ۲۷هزار واحد صنفی مجاز ودارای پروانه کسب در استان قم وجود دارد وما از طریق راه اندازی این اپیکیشن که بانام (صنف شهر قم )از بارار قابلیت دانلود دارد،در نظر داریم که در زمینه خرید وفروش های آنلاین ،کار کسب وکار این عزیزان را تسهیل نماییم.

سید ابراهیم صحفی افزود:ما در سال اقتصاد مقاومتی تمامی  سعی وتلاش خود را به کار بستیم که برای معرفی تولیدات صنوف استان،از فناوری های جدید نیز بهره گیری نماییم.

وی گفت:باتوجه به رکود بازار،باید در همه زمینه تولید وتوزیع از روش های جدیدبازار یابی بهره گیری نماییم وبرهمین اساس ما در اصناف قم دوره های شیوه جدید بازار یابی را برای برخی از اصناف قم برگزار کردیم.

همچنین در نظر داریم که با تولید اپیکیشن های مربوط برای هر صنف، اقدام به تسهیل دسترسی مردم به اصناف مربوطه را بنماییم.که هم اکنون تولید اپیکیشن حوزه املاک در دست اقدام داریم که با تولید این اپیکیشن برای مشاورین املاک،متقاضیان مسکن وزمین دیگر به راحتی به کلیه بنگاه های نزدیک محل خود دسترسی خواهند داشت واز این طریق به شماره های آنان دسترسی پیداکرده واز طریق تماس ،املاک وزمین های مورد نظر خود را در آن محدوده پرسجو خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد:در آینده نزدیک شما شاهد تولید اپیکیشن های دیگر برای سایر اصناف قم خواهید بود.