رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:قاتل فراري دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک قاتل ۲۵ ساله فراري در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” با اشاره به درگيري منجر به قتل در بلوار امام موسي صدر مقابل استانداري و متواری شدن ضارب، اظهارداشت: پس از دریافت خبر، کارآگاهان اين پليس به همراه اکيپ بررسي […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک قاتل ۲۵ ساله فراري در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” با اشاره به درگيري منجر به قتل در بلوار امام موسي صدر مقابل استانداري و متواری شدن ضارب، اظهارداشت: پس از دریافت خبر، کارآگاهان اين پليس به همراه اکيپ بررسي صحنه و حضور بازپرس کشيک ويژه قتل در محل حاضر و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول، شوهر خواهر سابق فرد ضارب بوده که به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه با تلاش کارآگاهان مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان طی عملیاتی دستگیر شد.
سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد: پس از بازسازی صحنه قتل، متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

توقیف پژو حامل تریاک با تیراندازی پلیس
جانشین فرماندهی انتظامی استان از تعقیب و گریز خودرو پژو پارس حامل ۱۸ کیلو تریاک در محور “قم-کاشان” و توقیف خودرو مذکور توسط پلیس قم خبر داد
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس از استان یزد به استان قم منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.
وی افزود: سپس مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، به محور مواصلاتی “قم-کاشان” اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، خودرو موصوف را شناسایی و برای توقیف آن وارد عمل شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه علی رغم هشدارهای مکرر پلیس، متهم برای فرار از قانون با حداکثر سرعت خودرو مسیری ۵ کیلومتری را طی و قصد متواری شدن داشته که در نهایت با تیراندازی مأموران پلیس پژو پارس متوقف و نامبرده دستگیر شد.
وی گفت: طی بازرسی صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۸ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۸ بسته یک کیلوگرمی کشف شد.
سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.