رئیس شورای سیاسی نُجَباء:در کنار ملت مجاهد ورهبری حکیم ایران بایستید

شیخ علی الاسدی در واکنش به برخی زمزمه‌های سیاسیون عراقی برای پیوستن به اوتلاف تحریمی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: در کنار ملت مجاهد و رهبری حکیم ایران بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت شما ایستاد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء درمورد تحریم‌های خصمانه آمریکا با […]

شیخ علی الاسدی در واکنش به برخی زمزمه‌های سیاسیون عراقی برای پیوستن به اوتلاف تحریمی آمریکا علیه ایران اظهار داشت: در کنار ملت مجاهد و رهبری حکیم ایران بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت شما ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء درمورد تحریم‌های خصمانه آمریکا با تمجید از روحیه مقاوم ایرانیان در مقابله با استکبار جهانی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور کم خرد آمریکا نمی‌تواند مردمی را که با ارادت کامل نظام ولایت‌فقیه را انتخاب کرده‌اند، به زانو دربیاورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» افزود: تصمیم ظالمانه‌ای که توسط رییس آمریکا علیه ملت ایران اتخاذ شد، مخالف همه ارزش های انسانی و قوانین بین المللی و اخلاقی است
وی خاطرنشان ساخت: ایران از برهه کنونی با اقتدار تمام عبور خواهد کرد؛ همانگونه که موانع قبلی را در سایه هدایت‌های رهبری حکیم و بادرایت پشت سر گذاشته است.
عضو بلندپایه نُجَباء خطاب به سیاستمداران عراقی تاکید کرد: ما این تصمیم مفتضحانه را محکوم می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که در کنار این ملت مجاهد و رهبر حکیم آن بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت عراق ایستاد هنگامی که این سرزمین توسط نیروهای شر مورد حمله قرار گرفت و ما یاوری جز فرزندان سلمان محمدی نیافتیم.