دپوی ۲ تن مرغ قاچاق در پارکینگ منزل

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن مرغ قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در این استان خبر داد به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: برابر اعلام بازرسی اصناف مبنی بر یک مورد قاچاق و احتکار ارزاق عمومی(مرغ منجمد) در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت. […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن مرغ قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در این استان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: برابر اعلام بازرسی اصناف مبنی بر یک مورد قاچاق و احتکار ارزاق عمومی(مرغ منجمد) در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و مأموران کلانتری ۲۱ یزدانشهر با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: با ورود مأموران مشخص شد یک دستگاه یخچال بزرگ صنعتی در انتهای پارکینگ منزل تعبیه شده که طی بررسی صورت گرفته، ۲ هزار و ۲۵ کیلوگرم مرغ منجمد بسته بندی شده و قاچاق از یکی از کشورهای شمال غربی کشور کشف و یک نفر دستگیر شد.
سردار میرفیضی با بیان اینکه در منزل مذکور مرغ های منجمد قطعه بندی و به عنوان مرغ گرم به فروش می رسیده است، افزود: سرانجام محموله های کشف شده قاچاق به کشتارگاه منتقل شد و مقرر است با هماهنگی مقام قضائی و دامپزشکی استان به فروشگاه های عامل جهت توزیع تحویل شود.

پرتقال با طعم تریاک

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک طی بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در این استان خبر دا
سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد با کامیونت ایسوزو مقدار قابل توجهی مواد افیونی را از استان های جنوبی و پس از عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، کامیونت ایسوزو را شناسایی و متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس راننده و سرنشین خودرو مذکور با بار قانونی پرتقال به یگان منتقل و طی بازرسی از کامیونت، ۴۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۷ بسته کشف شد.
سردار اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.