دومین مرحله مسابقات قرآنی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در قم برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز دوشنبه ۲۱بهمن ماه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه ۲۱ […]

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران روز دوشنبه ۲۱بهمن ماه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، افزود:  مرحله شهرستانی این مسابقات آبان ماه با حضور ۸۰۰ نفر از ایثارگران در بخش بزرگسالان و دانش آموزان برگزار شد که ۶۷ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: در این مرحله شرکت کنندگان در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآنی که ماههای اسفند و فروردین برگزار می شود، راه خواهند یافت.

وی اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و با حضور اساتید و داوران قرآن کریم در اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد.

تجدید میثاق آزادگان دوران انقلاب با آرمانهای امام و رهبری

مراسم گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و تجدید میثاق با آرمانهای امام و رهبری با حضور آزادگان زندان های رژیم طاغوت در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در قم  برگزار شد .

این مراسم با حضور ۵۰نفر از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب ، مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان و مهندس عالی پور، معاون استاندار قم در بیت حضرت امام (ره) برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه، در این مراسم گفت: انقلابیون با ایستادگی در پای ارزشها گوش به فرمان امام راحل با پایداری و ایمان راسخ انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: ملت ایران در سخت ترین شرایط فریاد آزادگی سرداد و در این راه خونهای بسیار تقدیم شد و بسیاری زندانی و شکنجه شدند تا عزت ، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شود.

وی افزود: امروز مفتخریم خدمت گزار حدود ۱۰۰نفر از آزادگان دوران انقلاب اسلامی در استان قم هستیم که بخشی از این عزیزان از روحانیون هستند، تلاش داریم تا در فرصتی که دست داده با همت و جدیت در خدمت این عزیزان و خانواده شهدا باشیم.

در این مراسم حجج اسلام عقیلی و شریعتی به بیان خاطراتی از دوران مبارزات قبل از انقلاب پرداختند.