دفن بیماران کرونایی در قطعه ۴۲ بهشت معصومه(س) رایگان است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از رایگان بودن دفن اموات کرونایی در قطعه ۴۲ بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: در باقی قطعات دفن این اموات با ۲۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با ابراز نگرانی از شیوع دوباره ویروس کرونا در […]

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از رایگان بودن دفن اموات کرونایی در قطعه ۴۲ بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: در باقی قطعات دفن این اموات با ۲۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با ابراز نگرانی از شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ اظهار داشت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان بهشت معصومه (س) به‌صورت کامل و با حضور نمایندگان مرکز بهداشت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از ممنوعیت دفن متوفیان کرونایی، شبه کرونایی و بیماران حاد تنفسی در شهر خبر داد و گفت: صدور مجوز دفن اموات با سه گواهی بالا در بخشداری‌ها و دهداری‌ها هم در صورت اعلام دهدار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صادر می‌شود.

موسوی نیارکی یکی دیگر از ممنوعیت‌های اعمال‌شده در آرامستان را برگزاری مراسم تشیع اعلام کرد و گفت: برگزاری مراسم تشیع برای اموات کرونایی ممنوع بوده و مراسم تشیع سایر فوتی‌ها نیز باید با حداقل افراد برگزار شود.

وی ادامه داد: باوجود سالن مراسمات در آرامستان بهشت معصومه(س)، اجازه برگزاری هیچ مراسمی صادر نشده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم و ضروری است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان دفن در قطعه ۴۲ را رایگان اعلام و خاطرنشان کرد: اجازه دفن در سایر قطعات در بهشت معصومه (س) نیز برای افراد کرونایی با ۲۰ درصد تخفیف صادرشده و تغسیل نیز رایگان انجام می‌شود.