دعوت بخشدار کهک برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۷

مهندس خوبرو بخشدار گفت:شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف فرا ملی برای دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مسلمان فلسطین است و مردم غیور شهر و بخش کهک نیز همچون سال های گذشته در این آیین حضور گسترده خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،بخشدار کهک تصریح کرد: این راهپیمایی دارای […]

مهندس خوبرو بخشدار گفت:شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف فرا ملی برای دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مسلمان فلسطین است و مردم غیور شهر و بخش کهک نیز همچون سال های گذشته در این آیین حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،بخشدار کهک تصریح کرد: این راهپیمایی دارای پیام ها و پیامدهای مختلفی است و تاثیرات آن نقش مهمی در تحولات سیاسی جهان دارد.
وی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است.
وی افزود: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با ابراز خشم و انزجار خود از رژیم نژادپرست صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.
خوبرو ادامه داد: مردم مومن ایران اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت و در منطقه کهک نیز این حضور پررنگ خواهد بود.

بخشدار کهک از مردم و مسئولان این منطقه برای حضور یکپارچه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کهک در روز جمعه ۱۸ خرداد ساعت ۱۱ از مقابل مسجد جامع آغاز خواهد شد.