دستگیری یک قاتل، پس از ۹ سال فرار توسط پلیس قم

سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای یک قاتل، پس از ۹ سال فرار از دست قانون شناسایی و متهم دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم در سال ۱۳۹۰ به دلیل برخی اختلافات، از یک استان غربی با خواهر خود به قم […]

سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای یک قاتل، پس از ۹ سال فرار از دست قانون شناسایی و متهم دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم در سال ۱۳۹۰ به دلیل برخی اختلافات، از یک استان غربی با خواهر خود به قم عزیمت و وی را پس از خوراندن چندین قرص به قتل رسانده و با رها کردن جسد در بیابان متواری شده بود.
سردار میرفیضی اضافه کرد: سرانجام محل اختفای نامبرده در یکی از استان ها شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از اخذ نيابت قضائي و عزیمت به استان مذکور وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتاً به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.


دستگیری سارق منازل در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک نفر سارق منزل با ۱۴فقره سرقت در قم خبر داد.
سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت:با وقوع چندین فقره سرقت منزل در حوزه کلانتري ۱۹ قم با تخريب شيشه درب ورودي حياط منازل، موضوع با جديت در دستور کار تیمی از کاراگاهان قرار گرفت.
وی افزود :با تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد ،متهم پس از شناسايي منازل خالي از سکنه با تخريب شيشه درب حياط وارد منازل شده و اموال با ارزش مانند تلويزيون ، طلاجات ، لپ تاب و … را سرقت می کند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد:در تحقیقات تکمیلی،هويت متهم و محل سکونت وی شناسايي شد و بلافاصله در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به ۱۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
سرهنگ قهرمانپور ادامه داد: با پیگیری مجدانه کارآگاهان ،مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شد.