دستگیری پدر و پسر سارقان مأمورنما با ۲۸ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق مأمورنما با ۲۸ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت به عنف از عابران پياده در ساعات پایانی شب و در سطح معابر خلوت، موضوع به صورت ویژه در […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق مأمورنما با ۲۸ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت به عنف از عابران پياده در ساعات پایانی شب و در سطح معابر خلوت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهمان تحت عنوان مأمور پلیس با زورگیری، کارت بانکی افراد را سرقت و بلافاصله از طریق همدستان خود نسبت به برداشت موجودی کارت از طریق خرید اقدام می کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس با انجام اقدامات پلیسی و طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان، ۲ نفر در این رابطه شناسایی و مشخص شد افراد مذکور هم اکنون در استان تهران حضور دارند.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به استان همجوار اعزام و طی عملیاتی هر ۲ نفر که پدر و پسر بودند به همراه ۳ تن از همدستان شان را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود به ۲۸ فقره سرقت اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۳ میلیارد ريال در قم خبر داد.
سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۵ بلوار ۱۵ خرداد در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، یک منزل را در این رابطه شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.