دستگیری عرضه کننده مواد ضد عفونی غیر مجاز در قم

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک عرضه کننده مواد ضد عفونی غیر مجاز در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز در یک واحد صنفی، بلافاصله موضوع […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک عرضه کننده مواد ضد عفونی غیر مجاز در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز در یک واحد صنفی، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران پس از بررسی و صحت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان، بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۸۸۴ لیتر مواد ضد عفونی غیر مجاز کشف و متهم دستگیر شد.
سردار آقاخانی از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت غیر مجاز افراد در زمینه تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
………………
اجرای محدودیت تردد بین شهری تا ۲۰ فروردین ادامه دارد
گروه استان ها-قم-رئیس پلیس راه استان گفت : محدودیت تردد در محورهای برون شهری استان تا ۲۰ فروردین ادامه داشته و همچنان در ورودی های استان درحال اجرا است.
سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد به داخل استان ها، از ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان جلوگیری بعمل خواهد آمد و درصورت ورود خودروهای غیر بومی،  مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.
سرهنگ پناهی اظهارداشت: برابر ابلاغیه های واصله تردد وسایل نقلیه باربری و حمل کالاهای اساسی، مواد سوختی و فاسدشدنی، محصولات بهداشتی و ضدعفونی بلامانع است.
وی اظهارداشت : ملاک خودروها برای ورود به استان پلاک استان و درصورت داشتن پلاک غیر از استان مدارک هویتی نظیر کارت ملی و بیمه نامه خودرو است.
رئیس پلیس راه استان قم گفت: ادامه اجرای طرح محدودیت تردد خودروها پس از تاریخ ذکر شده منوط به تصمیم و ابلاغ سلسله مراتب خواهد بود.