دستگیری سارق آیینه بغل خودروهای مدل بالا در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری متهمی که اقدام به سرقت آیینه بغل خودروهای مدل بالا در استان کرده بود، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد آینه بغل خودروهای مدل بالا در سطح استان توسط […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری متهمی که اقدام به سرقت آیینه بغل خودروهای مدل بالا در استان کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد آینه بغل خودروهای مدل بالا در سطح استان توسط فردی ناشناس، موضوع دردستور کار ویژه  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متهم با استفاده از یک خودروی “پراید ” اقدام به سرقت می کند.

سردار آقاخانی ادامه داد: ماموران در تحقیقات تکمیلی پی بردند که متهم موصوف شغل شیشه بری داشته و آشنایی کامل به باز و بسته کردن آیینه خودروها دارد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: با انجام یک سری اقدامات پلیسی ، متهم مذکور شناسایی و دستگیر شد.

سردار آقاخانی بیان داشت: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به  مرجع قضائی استان معرفی شد.

//////////////////

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک در پوشش بار “هندوانه”، از دستگيري یک نفر متهم در این رابطه خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک دستگاه کامیون “رنو” از یکی از استان های جنوب شرقی به مقصد “تهران” منتقل و از استان “قم” عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودروی مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و یک نفر متهم در این خصوص نیز دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از بار کامیون موصوف، مقدار ۶۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را در پوشش بار “هندوانه” و در قالب ۲۹ بطری پلاستیکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.