دستگیری سارقان طلای ۱۵ کودک توسط پلیس قم

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۲ سارق طلای کودکان در قم شناسایی، دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم :سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: والدین یک کودک ۲ ساله شکایتی مطرح مبنی بر اینکه کودک شان به همراه برادر ۸ ساله اش در پارکی […]

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۲ سارق طلای کودکان در قم شناسایی، دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم :سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: والدین یک کودک ۲ ساله شکایتی مطرح مبنی بر اینکه کودک شان به همراه برادر ۸ ساله اش در پارکی در منطقه پردیسان مشغول بازی بودند که توسط یک زوج طلای فرزند ۲ساله به سرقت رفته است، بنابراین بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی افراد مذکور توسط مأموران کلانتری ۱۴ شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات کارآگاهان به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
سردار اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت افراد مذکور به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۳۱ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت درقم
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳دستگاه خودرو و ۱۸دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این استان خبرداد
سردار”بهادر اسماعیلی” با اعلام این خبر اظهارداشت: طی ۷۲ ساعت گذشته با تلاش بی وقفه مأموران انتظامی استان قم، ۱۳ دستگاه انواع خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
وی افزود: با پی گیری های مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز اخذ استعلامات از سامانه های پلیس،۱۰دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو ۲۰۰۸، یک دستگاه پژو پارس ، یک دستگاه پیکان و ۱۸ دستگاه موتورسيکلت شناسایی، کشف و به مالباختگان تحویل شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم بر اهتمام پلیس در کشف وسایل مسروقه و دستگیری سارقان و همچنین استمرار طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در راستای جلب رضايت مردم و تحقق امنیت پایدار تاکید کرد.
سردار اسماعیلی اضافه کرد: تیم های تخصصی پلیس آگاهی استان و فرمانده انتظامی شهرستان قم به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان بوده و مردم می توانند با شماره تلفن ۱۱۰ هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در راستای برخورد با مجرمان و ارتقاء امنیت اعلام تا اقدامات لازم صورت گیرد.

طرح برخورد با قهوه خانه ها، سفره خانه ها و رستوران های متخلف
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از طرح شناسایی و برخورد با قهوه خانه ها، سفره خانه ها و رستوران های متخلف در این استان خبر داد
سرهنگ “سید مجتبی اشرفی” اظهارداشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت عمومي و جلوگيري از بروز تخلفات صنفي، ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي استان، کنترل و نظارت بر صنوف را با جديت و با بکارگيري تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.
وی افزود: به تلاش مأموران طی ۲ روز گذشته از ۲۸ واحد صنفی شامل قهوه خانه، سفره خانه و رستوران بازديد که ۳ واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تداوم و تشديد این‌گونه طرح های نظارتي پليس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.