دستگيري کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در قم

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در قم خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار” سیدمحمود میرفیضی” اظهار داشت: در پي وصول شکاياتی مبني بر وقوع کلاهبرداري از طريق سايت ديوار، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی خاطر نشان کرد: متهم با تبلیغ […]

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در قم خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار” سیدمحمود میرفیضی” اظهار داشت: در پي وصول شکاياتی مبني بر وقوع کلاهبرداري از طريق سايت ديوار، بلافاصله موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: متهم با تبلیغ در سایت دیوار درخصوص تجارت و واردات عمده تلفن همراه از کشور همسایه و سودآوری مناسب این امر و انجام مانور متقلبانه،مالباختگان را مجاب به سرمایه گذاری کرده و موفق به دريافت ۲۰ ميليارد ریال از شکات مي شود و پس از آن تماس هاي تلفني متهم قطع مي شود.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: تيمي از کارآگاهان پلیس اگاهی استان با توسعه اقدامات و بکار گیری شگردهای پلیسی ، هويت واقعي متهم که اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور است را شناسايي و با اشراف اطلاعاتي ، مخفيگاه وی را در يک ويلاي لوکس در یکی از استان های شمالی به دست آودردند.
وی تصریح کرد: پس از صدور نيابت قضايي و هماهنگي هاي لازم، تيمي از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم به مخفیگاه وی اعزام و متهم متواري را در يک عمليات غافلگيرانه جلب و به پليس آگاهي قم انتقال دادند.
سردار میرفیضی  در ادامه خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات انجام گرفته ، صراحتا به بزه انتسابي اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفي و با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد .
فرمانده انتظامی استان قم درپایان  به شهروندان توصیه کرد: آشنايي با افراد ناشناس در بستر فضاي مجازي خصوصا(سايت هاي ديوار و شيپور و… به منظور خريد و فروش) و پيرو آن اعتماد بي مورد افراد و انجام معاملات با مبالغ بالا بدون احراز هويت طرفين ، منجر به سوء استفاده متهمان و نهايتا منجر به وقوع جرم کلاهبرداري مي شود.