دستگيري سارق قاپ زن با ۵ فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهی استان یک سارق حرفه ای قاپ زن در قم دستگير و ۵ فقره سرقت در این رابطه كشف شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت: درپي وقوع چندين فقره سرقت قاپ زنی در استان، رسیدگی به موضوع به صورت ويژه در […]

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهی استان یک سارق حرفه ای قاپ زن در قم دستگير و ۵ فقره سرقت در این رابطه كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهار داشت: درپي وقوع چندين فقره سرقت قاپ زنی در استان، رسیدگی به موضوع به صورت ويژه در دستوركار کارآگاهان پليس آگاهی استان قم قرارگرفت.

وي افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و در تحقيقات گسترده موفق شدند سارق حرفه ای قاپ زن که دارای سوبق متعدد کیفری در سرقت است را شناسایی و در ادامه با هماهنگي قضائي نامبرده را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سرهنگ قهرمانپور ادامه داد: متهم در تحقیقات پليس و در مواجهه با شواهد موجود به ۵ فقره سرقت اعتراف و مالباختگان نیز شناسايي شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ضمن تاکید بر رعايت نكات پيشگيرانه اظهارداشت: با توجه به اعتراف متهم و شناسايي مالباختگان پرونده به مراجع قضائي ارسال شد.

کشف ۳۰ کیلو مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد افیونی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران مشخص شد چند تن از قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو موسو و یک دستگاه خودرو سی یلو از اصفهان به البرز منتقل و درحال عبور از حوزه استحفاظی استان قم هستند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محورهای مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، خودرو قاچاقچیان را شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس در بازرسی از داخل خودرو موسو ۳۰ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر تریاک در قالب ۱۸ بسته کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.