دستگيري سارق حرفه اي مغازه و خودرو با ۶ فقره سابقه سرقت درقم

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و خودرو با ۶ فقره سابقه سرقت، در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهر مقدس قم، […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و خودرو با ۶ فقره سابقه سرقت، در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ” احمد کرمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از مغازه در سطح شهر مقدس قم، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارق با جديت در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گيرد.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، موفق شدند سارق را با هویت معلوم شناسایی و نسبت به دستگیری آن اقدام کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارق به اتهام سرقت از داخل خودرو توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم، دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی، متهم موصوف به پلیس آگاهی استان منتقل که در بازجویی بعمل آمده، نهایتاً به ۳  فقره سرقت مغازه و حمل اموال با ۲ دستگاه خودرو پرايد مدل پايين  مسروقه و نیز يک دستگاه دوربین مداربسته،  “جمعا ۶ فقره سرقت”، اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقيقات پلیس آگاهی استان پبرامون ساير سرقت های احتمالی و دستگيري ديگر مالخران همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کرمی در پایان تاکید کرد: نهايتاً متهم به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني روانه زندان شد.

کشف ۱۴۰کيلوگرم ترياک و دستگيري يک نفر قاچاقچي در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی در استان خبر داد.

سرهنگ” غلامعباس بلفکه ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “زنجان” مشخص شد يک قاچاقچي قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط يک دستگاه تریلی “هوو” از یکی از استان های جنوب شرقی کشور، منتقل و از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، تيم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محور مواصلاتي استان اعزام  که با تلاش مأموران تریلی موصوف شناسايي و پس از متوقف کردن آن برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منتقل شد.

سرهنگ بلفکه بیان داشت: ماموران در بازرسی تخصصی از تریلی، مقدار ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در قالب ۱۴ بسته  را کشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: نهايتاً متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني مناسب، روانه زندان شد.