درنخستین مرحله واکسیناسیون:۶۶۳ پاکبان قمی واکسن کرونادریافت کردند

نخستین مرحله واکسیناسیون پاکبانان قمی امروز با حضور ۶۶۳ پاکبان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، با هماهنگی‌های انجام‌شده بین شهرداری قم و مرکز بهداشت استان، واکسیناسیون ۶۶۳ پاکبان قمی در سه روز کاری و از امروز در درمانگاه سیدالشهدای شهرداری قم آغاز شد. گفتنی است طبق هماهنگی‌ها که […]

نخستین مرحله واکسیناسیون پاکبانان قمی امروز با حضور ۶۶۳ پاکبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، با هماهنگی‌های انجام‌شده بین شهرداری قم و مرکز بهداشت استان، واکسیناسیون ۶۶۳ پاکبان قمی در سه روز کاری و از امروز در درمانگاه سیدالشهدای شهرداری قم آغاز شد.
گفتنی است طبق هماهنگی‌ها که با حضور نمایندگان شهرداری، مرکز بهداشت استان انجام‌شده مقررشده تا ایمن‌سازی و واکسیناسیون پرسنل خدمات شهری شهرداری قم در دو مرحله انجام شود.
دوز دوم این واکسن یک ماه دیگر برای کسانی که نخستین دوز این واکسن را دریافت کرده‌اند انجام خواهد شد.

آمادگی شهرداری برای توزیع غذای نذری  هیئتهای مذهبی میان مردم

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: در راستای توزیع غذا در مناطق محروم، شهرداری با در اختیار قرار دادن وسایل لجستیک به متولیان این امر، از این اقدام خداپسندانه حمایت می‌کند.

سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: علیرغم تأکیدات ستاد ملی و استانی برای عدم تردد مسافران و زائران به استان قم، ولی شهرداری آماده و برنامه‌ریزی برای هرگونه اتفاقی را در نوروز و نیمه شعبان اندیشیده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم از هماهنگی‌های انجام‌شده با استانداری و شهرداری در خصوص آمادگی پذیرایی از زائرین در روز نیمه شعبان خبر داد و افزود: امسال مانند سال گذشته برنامه‌ای برای پذیرای زائران در نیمه شعبان نداریم.
وی تلاش مسئولان در حوزه خدمات شهری را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: کلیه اماکن پذیرایی از زائران ازجمله بوستان‌ها و کمپینگ‌ها و همچنین سرویس‌های بهداشتی این اماکن جهت استفاده مسافران شعبانیه آماده بوده ولی برای اسکان و برپایی چادر امکان‌پذیر نیست.
سبحانی ثابت با تأکید بر ممانعت از برپا شدن چادر در بوستان‌های قم توسط نهادهای ذی‌ربط گفت: راه‌اندازی کاروان شادی، نورافشانی در بوستان‌های سطح شهر و همچنین ایجاد فضای نشاط توسط شهرداری با هدف تقویت روحیه شهروندان در نیمه شعبان انجام می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسات در ستاد تسهیلات شهرداری در مورد کلیه امکانات شهرداری و آمادگی پذیرایی از زائران اضافه کرد: در راستای توزیع غذا در مناطق محروم، شهرداری با در اختیار قرار دادن وسایل لجستیک به متولیان این امر، از این اقدام خداپسندانه حمایت می‌کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: به کلیه دستگاه‌های مربوطه ازجمله ستاد مبارزه با کرونا و استانداری اعلام‌شده که با تبلیغات از سفر هموطنان به قم جلوگیری کنند.