دانش آموزان ممتاز ازخدمات رایگان ویاتخفیف ۷۰درصدی مؤسسه مابرخوردارمی شوند

مدیرعامل مؤسسه آموزشی گاج گفت:دانش آموزان معدل بالای ۱۸  ودانش آموزان تیز هوش مناطق کم برخورداراز خدمات رایگان ویا تخفیف ۷۰درصدی مؤسسه ما برخوردار می شوند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرعامل مؤسسه آموزشی گاج بعد ازظهر امروز درگفتگوبا خبرنگاران اظهار داشت :دانش آموزان معدل بالای ۱۸  ودانش آموزان تیز هوش از خدمات […]

مدیرعامل مؤسسه آموزشی گاج گفت:دانش آموزان معدل بالای ۱۸  ودانش آموزان تیز هوش مناطق کم برخورداراز خدمات رایگان ویا تخفیف ۷۰درصدی مؤسسه ما برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، مدیرعامل مؤسسه آموزشی گاج بعد ازظهر امروز درگفتگوبا خبرنگاران اظهار داشت :دانش آموزان معدل بالای ۱۸  ودانش آموزان تیز هوش از خدمات رایگان ویا تخفیف ۷۰درصدی مؤسسه ما برخوردار می شوند وکافی است که این دانش آموزان با مراجعه به وبسایت ما به آدرس (www.gaj.ir  وwww.driq.com) وبا ارائه کارنامه تحصیلی خود که حتما باید معدل آن بالای ۱۸باشد.درسایت ما ثبتنام نمایند.

مهندس ابوالفضل جوکار افزود:دانش آموزان ثبتنام کننده ازخدمات رایگان گاج که شامل :ارائه کتاب،آزمون رایگان ولوازم التحریر رایگان بهرمند خواهند شد ومهلت ثبتنام آنان حد اکثر تا پایان مهر ماه خواهد بود وخدمات ما از آبان ماه به بعد تاپایان سال تحصیلی ادامه خواهد یافت.

وی گفت:ما درمرداد و شهریورماه امسال  بیش از ۷میلیارد تومان برای  این طرح هزینه کردیم که دربین ۷هزار و۲۰۰مدرسه وکتابخانه کشور توزیع شد وامسال ۱۰میلیارد تومان برای دانش آموزان تیزهوش نیز  اختصاص دادیم.

امکان فروش کتاب های آموزشی برای فارسی زبانان خارج از کشور

وی از امکان فروش کتب های آموزشی برای فارسی زبانان خارج از کشور خبرداد وخاطر نشان کرد:از اول آبان ماه ،مابرای اولین بار در کشور،این امکان را مهیا خواهیم ساخت که ایرانیان وفارسی زبانان خارج از کشور وبویژه در کشور آلمان که مایل به تهیه کتب آموزشی مؤسسه ما هستند،از طریق مستر ویزا به حساب مؤسسه گاج در آلمان هزینه آن کتاب هارا پرداخت نموده تا ما آن کتاب ها را براشون ارسال کنیم.

کاهش ۹۰ درصدی تبلیغات گاج وافزوده شدن هزینه های آن به تخفیف برای مشتریان

مهندس جوکار از کاهش ۹۰ درصدی تبلیغات گاج وافزوده شدن هزینه های آن به تخفیف برای مشتریان خبرداد وافزود:مؤسسه گاج درسال تحصیلی جدید،برای کاهش فشار به اقشار کم در آمد مردم ،اقدام به کاهش بودجه تبلیغاتی خود تامیزان ۹۰درصد نمود  ومبلغ حاصل از این کاهش را در قالب تخفیف در قیمت کتاب به دانش آموزان ومدارس ارائه می دهد وبه عبارت دیگر تخفیف های زیاد گاج در ماه های اخیر به همین دلیل است ودر حقیقت بودجه تبلیغاتی گاج به دانش آموزان ،معلمان ومدارس ارائه می گردد.

وی با اشاره به قیمت بالای تمام شده کتاب در کشور ،خاطر نشان کرد:من به عنوان یک ناشری که بیش از ۱۶سال است در این زمینه فعالیت دارم می گویم که قیمت برای مردم ایران کمی بالاهست وباتوجه به اینکه نزدیک به ۹۲درصد کاغذ مصرفی  کشور وارداتی  است وبا افزایش نرخ ارز،به تبع آن قیمت کاغذ وارداتی نیز افزایش می یابد.

همچنین افزایش هزینه های تولید شبکه توزیع  و.. ،قیمت تمام شده کتاب را برای مصرف کنند بالا می برد.بنابر این ما برای کاهش این هزینه ها وحذف واسطه گری در عرضه کتاب به مصرف کننده نهایی ،هزینه های تبلیغات وهزینه های توزیع کتاب را از هزینه های تمام شده خود درتولید کتاب حذف نمودیم وباراه اندازی وبسایت گاج مارکت،اقدام به عرضه کتاب های خود به متقاضیان به صورت مستقیم نمودیم ودانش آموزان با ورود به  وبسایت ما،کتاب های مورد نظر خود را انتخاب نموده وبا پرداخت هزینه ان ،کتاب های خود را در سریعترین زمان دریافت خواهند کرد.

صنف کتاب فروشی درحال انقراض است!

مدیر مؤسسه آموزشی گاج با اشاره به اینکه صنف کتاب فروشی هم اکنون در کشور درحال انقراض است ،اظهار داشت:ما دوراه کار برای نجات آن به متولیان مربوطه پیشنهاد می کنیم که عبارتند از:اجازه تاسیس کتاب فروشی در ملک مسکونی ،وحذف مالیات بر درآمد کتاب فروشان  که متاسفانه تاکنون این کار صورت نگرفته است واین دومسئله باعث شده که کتاب فروشی دیگر برای متصدیان آن به صرفه نباشد وشاهد کاهش روز افزون کتاب فروشی ها در سطح کشور باشیم.

تولید ۱۵میلیون جلد کتاب درسال

وی با اشاره به تولید ۱۵میلیون جلد کتاب درسال توسط این مؤسسه خاطر نشان کرد:امسال در نظر داریم که ۲۰درصد از این تعداد را به صورت مستقیم وبدون واسطه به مردم  از طریق گاج مارکت عرضه نماییم.