خیرها در زمینه کمک به افراد نیازمند وبی بضاعت اتباع وارد شوند

در دیدارمعاون حمایت وسلامت کمیته امدادامام خمینی (ره) استان قم  از مدرسه تزکیه که در منطقه  محروم  نوبهار واقع شده است ،در زمینه ورود افراد خیر جهت  کمک به افراد نیازمند اتباع تاکید شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در دیدارمعاون حمایت وسلامت کمیته امدادامام خمینی  (ره) استان قم  از مدرسه تزکیه که […]

در دیدارمعاون حمایت وسلامت کمیته امدادامام خمینی (ره) استان قم  از مدرسه تزکیه که در منطقه  محروم  نوبهار واقع شده است ،در زمینه ورود افراد خیر جهت  کمک به افراد نیازمند اتباع تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، در دیدارمعاون حمایت وسلامت کمیته امدادامام خمینی  (ره) استان قم  از مدرسه تزکیه که در منطقه  محروم  نوبهار واقع شده است وکودکان محروم ونیازمند ایرانی واتباع زیادی در آن درس می خوانند،در زمینه ورود افراد خیر جهت  کمک به افراد نیازمند اتباع تاکید شد.

عباس جوشقانیان با اشاره به اینکه قانون در زمینه کمک به افراد نیازمند ومحروم جامعه،اشاره ای به کمک به اتباع نیازمند نداشته است ،اظهار داشت:متاسفانه در این زمینه دست ما بسته است وتنها می توان با کمک خیرها ،به کمک این عزیزان وبویژه کودکان بی بضاعت آنان شتافت .

وی با ابراز تاسف از وجود کودکان نیازمند زیادی که در این مدرسه در س میخوانند،بر حمایت هرچه بیشتر  از کودکان نیازمندی که در این مدرسه حضور دارند وتحت پوشش کمیته امداد قرار دارند،تاکید کرد.

مدیر مدرسه تزکیه نیز با اشاره به حضور بیش از ۷۰۰دانش آموز در این مدرسه ،خاطر نشان کرد:نزدیک به نیمی از دانش آموزان این مدرسه از اتباع  بوده که بیشتر آنها از خانواده های کم بضاعت هستند و۳۰دانش آموز این مدرسه نیز تحت پوشش کمیته امداد امام هستند.

تقی زاده افزود:ما در حد توان خود از خیرها وآموزش وپرورش کمک جمع نموده ودر میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع می کنیم.

همچنین ما هر هفته زیارت عاشورا برپا می کنیم ودر آن به دانش اموزان به نیت خیرها،کیک وشیرمیان دانش آموزان  توزیع می کنیم .