نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات کشور:

حفظ تجهیزات وشبکه مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی ضروری است

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات، گفت: لزوم سرمایه‌گذاری جدید و اجرای طرح های توسعه ای به دلیل افزایش حجم تقاضا و بازارهای جدید و تنوع واقعی در کیفیت خدمات ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،به نقل از سیتنا، مهنس اسد الله دهناد در نشست هم اندیشی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران استانهای سراسر کشور و با هدف هم اندیشی و تقدیر از استانهای برتر ، مدیران و اعضای هیات مدیره رویکردهای جدید شرکت در بخشهای مختلف را تشریح کردند.

نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات در سخنان خود ضمن ارایه انتظارات و اهداف محوری شرکت مخابرات اظهار داشت: مجموعه مخابرات امروز میدان وسیع خدمت مردم به نظام و ملت شریف ایران است.

وی با تاکید بر توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی در شرکت گفت :برای ارتقای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی در جامعه ، کارکنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

دهناد در بیانات خود بر ضرورت حفظ تجهیزات و شبکه بزرگ مخابرات به عنوان یک سرمایه ملی و لزوم سرمایه‌گذاری جدید و اجرای طرح های توسعه ای به دلیل افزایش حجم تقاضا و بازار های جدید و تنوع واقعی در کیفیت خدمات تاکید کرد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در سال جدید گفت: اگر بخواهیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شعار سال را عملیاتی کنیم، کلید آن در تقویت شرکت مخابرات است و این شرکت نقش محوری دارد.

اصلاح تعرفه ها یکی از نکات مهم دیگری بود که نایب رییس شرکت مخابرات انجام آن را در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر خواند و از دولت و وزارت ارتباطات و مجلس شورای اسلامی درخواست نمود که برای کمک به تقویت مخابرات و رفع مشکلات آن اقدام فوری انجام دهند.

وی افزود: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی نهادهای بالادستی برای تقویت شرکت مخابرات و رسیدن آن به جایگاه واقعی خود به عنوان پیشران توسعه کل کشور، لازم و ضروری است.