حضور هیئت مدیره شرکت خدمات اول در مخابرات منطقه قم

هیئت مدیره شرکت خدمات اول مخابرات ، طی حضور درساختمان ستادی بامدیر منطقه و کارکنان شرکت دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم، در این بازدید ابتدا مهندس باطنی وهیئت همراه شرکت خدمات اول طی دیداری با مهندس حاج عینی و مدیریت منابع انسانی پیرامون […]

هیئت مدیره شرکت خدمات اول مخابرات ، طی حضور درساختمان ستادی بامدیر منطقه و کارکنان شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم، در این بازدید ابتدا مهندس باطنی وهیئت همراه شرکت خدمات اول طی دیداری با مهندس حاج عینی و مدیریت منابع انسانی پیرامون وضعیت کارکنان به تبادل نظر پرداختند و سپس با همراهی مسئولین واحدهای مختلف و نماینده شرکت خدمات اول در قم ، محل کار و نوع تخصصی و کارشناسی کارکنان توسط هیئت مدیره شرکت خدمات اول، مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت . لازم به ذکر است در این دیدار از زحمات اقای عربی نژاد مدیر و نماینده خدمات اول در قم تقدیر و تشکر به عمل آمد .

نصب تجهیزات مخابراتی روستای ساریه خاتون از توابع سلفچگان
با تلاش و کوشش همکاران فنی مخابرات منطقه قم نصب تجهیزات فنی و اجرای سیستم رادیویی روستای ساریه خاتون از توابع سلفچگان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم با توجه به سرقتهای مکرر کابلهای هوایی با همت و تلاش همکاران بخش فنی مخابرات منطقه قم و بجهت جلوگیری از قطع ارتباط ساریه خاتون تغییر بستر ارتباطی این روستا از کابل مسی و هوایی به سیستم رادیویی تبدیل شد.
شایان ذکر است تلفنهای روستای فوق الذکر تا ده روز آینده با شماره تلفنهای جدید به روز رسانی خواهد شد ضمنا تغییر شماره ها در مرکز اطلاعات ۱۱۸ قم موجود می باشد.