حدود۵۱۱میلیارد ریال مشارکت مردم نیکوکار قم در۴ماه نخست امسال

مردم نیکوکار قم در چهار ماه نخست امسال نزدیک به ۵۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال مشارکت داشتند که این کمک ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار گرفته است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی استان قم که به مناسبت […]

مردم نیکوکار قم در چهار ماه نخست امسال نزدیک به ۵۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال مشارکت داشتند که این کمک ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،به نقل از کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی استان قم که به مناسبت هفته دولت سخن می گفت، با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال یکهزار و ۶۹۰ یتیم و سه هزار و ۸۵۹ فرزند محسنین توسط حدود ۲۷ هزار حامی، حمایت می شوند گفت: در این مدت بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به حساب کودکان یتیم و محسنین واریز شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ صندوق صدقات در استان فعال هستند افزود: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، کل درآمد این نهاد در بخش صدقات بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بوده است.
میره ای ادامه داد: با احتساب حدود ۳۰۰ میلیارد ریال درآمدهای مبتنی بر نیاز و نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال درآمد زکات مجموع کمک ها و مشارکتهای مردمی در پایان دوره نزدیک به ۵۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال بوده است.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی قم از فعالیت ۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و به مردم اطمینان داد که این مراکز زیر نظر این نهاد مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند.