جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد:احتکار۹۰ تن جو در قم لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۰ تن جو احتکار شده توسط مأموران کلانتری ۱۹ توحید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار جو در شرکتی در شهرک صنعتی سلفچگان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ توحید قرار گرفت. وی افزود: در […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۰ تن جو احتکار شده توسط مأموران کلانتری ۱۹ توحید خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار جو در شرکتی در شهرک صنعتی سلفچگان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ توحید قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران پس از انجام تحقیقات لازم با هماهنگی مقام قضائی استان و همراهی عوامل بسیج به محل مورد نظر اعزام شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، احتکار ۹۰ تن جو به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها محرز که یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف ۱۶ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت درقم
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۷ دستگاه انواع خودرو ، ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این استان خبرداد.
سرهنگ”مرادحسین جعفریان ” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.
وی افزود: با پی گیری های مستمر و انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری،۶ دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو پارس و ۸ دستگاه انواع موتورسيکلت شناسایی ، کشف و به مالباختگان تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مردم تصریح کرد: پيشگيري از جرایم، برخورد با سارقان و جلب رضايت عمومي مردم، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه به صورت ويژه در دستور كار قرار دارد.