ثبت نام از حامیان ایتام و فرزندان محسنین قمی

در روز ۲۱ رمضان، ثبت نام از حامیان ایتام و فرزندان محسنین قمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در میدان آستانه قم در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه در حال حاضر هزار و ۷۱۲ یتیم و سه هزار […]

در روز ۲۱ رمضان، ثبت نام از حامیان ایتام و فرزندان محسنین قمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در میدان آستانه قم در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه در حال حاضر هزار و ۷۱۲ یتیم و سه هزار و ۱۲۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قم در انتظار حمایت خیران و حامیان گرامی هستند گفت:
برای این منظور در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان و شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، در میدان آستانه و در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، پایگاه اکرام ایتام و محسنین برپا شده و هم اکنون با رعایت نکات بهداشتی در حال ثبت نام از حامیان گرامی است.
وی از مردم نیکوکار و خیران استان قم که با کمک‌های خود، همیشه این نهاد را در خدمت به نیازمندان یاری کرده‌اند گفت: مردم نیکوکار استان، امسال هم می‌توانند با مراجعه حضوری به این پایگاه یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ در این کار خداپسندانه شرکت کنند.