تولید روزانه ده هزارعدد ماسک توسط زنان سرپرست خانوار قم

مدیر کل بهزیستی استان قم از تولید روزانه ده هزارعدد ماسک و پانصد دست لباس ویژه پزشکان و پرستاران مراکز درمان بیماران کرونائی توسط زنان سرپرست خانوار در کارگاههای تولیدی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، دکتر پهلوانی با اعلام این خبر افزود :موسسه خيريه حضرت ابوالفضل عليه السلام تحت نظارت این […]

مدیر کل بهزیستی استان قم از تولید روزانه ده هزارعدد ماسک و پانصد دست لباس ویژه پزشکان و پرستاران مراکز درمان بیماران کرونائی توسط زنان سرپرست خانوار در کارگاههای تولیدی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، دکتر پهلوانی با اعلام این خبر افزود :موسسه خيريه حضرت ابوالفضل عليه السلام تحت نظارت این اداره کل قم با شيوع ويروس كرونا در کشور گارگاههاى خیاطی
زنان سرپرست خانوارخود را به توليدلباسهاى مخصوص پزشكان وپرستاران ومراقبين بخش های بسترى بيماران كرونا و همچین توليدماسك تغییر فعالیت داد.
پهلوانی ضمن تقدیر از خدمات موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع ) و سایر خیرین فعال در اینگونه امور افزود: روزانه پانصد دست لباس بیمارستانی وده هزار عدد ماسك در دو کارگاه موسسه مذکور توليدو به همت موسسه بصورت رايگان دراختياربيمارستانهاى شهرقم وسايرشهرها قرارمی گیرد .

بازدید دکتر گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از اداراه کل بهزیستی استان قم

صبح امروز دکترگروسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم در راستای نظارت بر بخشنامه های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و بررسی عملکرد ادارات استان از اداره کل بهزیستی قم بازدید کرد.
در جریان این دیدار دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان گزارشی از اقدامات بهزیستی استان از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان در دو بخش اداری و مراکز تحت نظارت ارائه دادو اعلام کرد به لطف خداوند و مجاهدتهای همکاران ما در کلیه مراکز اعم از شیرخوارگاه،مراکز آسیب دیدگان اجتماعی ،مراکزنگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست ،آسابشگاههای معلولین و سالمندان و بیماران روانی وکمپهادرمان معتادین هیچ مورد فوتی در اثر این ویروس نداشتیم .
دکتر گروسی ضمن بازدید از دفاتر و محل کار کارکنان از خدمات بهزیستی استان در زمینه پیشگیری،کنترل و مدیریت بحران کرونا قدردانی و با اهدا لوح به یکی از همکاران حوزه فناوری اطلاعات از خدمات بهزیستی در زمینه تامین مقدمات دورکاری کارکنان و اهتمام به این امر تقدیر کرد.