توقیف کاروان خودروهای قاچاق بر

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف 3 دستگاه خودروی قاچاق بر در محور قديم "سلفچگان-ساوه " خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پي کسب خبری مبني بر حمل و جابه جايي کالاي قاچاق توسط کاروان خودروهاي سبک و قاچاق بر از استان هاي جنوبي به مقصد تهران موضوع در دستور کارآن ها قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محور قديم “سلفچگان-ساوه “اعزام و ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را با تیراندازی به لاستیک آن ها توقیف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی بازرسی از خودروهای پژو، ۱۶ هزار و ۷۰۵ عدد انواع لوازم جانبي تلفن همراه، ۱۶ دستگاه لپ تاپ، ۱۷ دستگاه مانيتور و ۱۵۷ ست پيراهن و شلوار فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.
سردار اسماعیلی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.

کشف ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای در استان همجوار قم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اعتراف متهم به ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو خبر داد
سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت محتويات داخل و صندوق عقب خودروها در قم بويژه در مجاورت فروشگاه هاي بزرگ و يا از خودروهاي داراي پلاک غيربومي، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و بررسی جغرافیای جرم، خودرو و همچنین هویت متهم اهل یکی از استان های همجوار قم شناسایی و نامبرده با اخذ نيابت قضائی و در يک عمليات غافلگيرانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه بیشماری کشف شده است، اضافه کرد: نامبرده طی تحقیقات پلیس به ۲۵۰ فقره سرقت محتويات داخل و صندوق عقب خودرو اعتراف کرده و با بازسازي محل وقوع سرقت و شناسايي اموال توقيفي تاکنون بيش از ۷۰ فقره سرقت کشف شده است.
سردار میرفیضی اظهارداشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد