توفيق تامین امنيت مراسم نيمه شعبان نصيب نيروي انتظامي شده است

توليت مسجد مقدس جمکران گفت: بخش مهم برگزاري مراسم نيمه شعبان در قم، تامین امنيت و ارائه خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران بوده که اين توفيق نصيب نيروي انتظامي شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، حضرت حجت الاسلام  “رحيميان” در ديدار جانشين فرمانده انتظامي استان قم، […]

توليت مسجد مقدس جمکران گفت: بخش مهم برگزاري مراسم نيمه شعبان در قم، تامین امنيت و ارائه خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران بوده که اين توفيق نصيب نيروي انتظامي شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپايگاه خبري پليس، حضرت حجت الاسلام  “رحيميان” در ديدار جانشين فرمانده انتظامي استان قم، با بيان اين که هر کجا خدمت به خلق باشد شیاطین هم آن جا حضور دارند، اظهارداشت:همه تمرکز شیطان بروی انسان هایی است که در صراط مستقیم قرار دارند.

وي سپس تامين امنيت جشن بزرگ نيمه شعبان در قم را از محوري ترين موضوعات دانست و گفت: بخش مهم برگزاري مراسم نيمه شعبان، تامین امنيت و ارائه خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران بوده که اين توفيق نصيب نيروي انتظامي شده است.

توليت مسجد مقدس جمکران با بيان اين که ما نمی دانیم و نمی بینیم اما حُسن صاحب الزمان(عج) اين است که هم می داند و هم می بیند، تصريح کرد: وقتی نيروي انتظامي تلاش مي کند قطعاً امام زمان(عج) زحمات را می بیند و بر درجات معنوي اين نيرو افزوده مي شود.

سرهنگ “صياد درويشي”جانشين فرمانده انتظامي استان قم نيز در سخناني، با بيان اين که بر اساس تجارب سال های گذشته برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است، گفت: قبل از ايام نوروز جلساتي پيرامون اين مراسم بزرگ در قم برگزار و هماهنگی هاي لازم انجام شده است.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به تشکيل قرارگاه “حضرت قائم (عج)” توسط پليس استان، افزود: در ذیل این قرارگاه، قرارگاه های فرعی شامل قرارگاه “عمار” در حوزه مبارزه با سرقت، “نصر” در حوزه ترافیک و آمد و شد، “ظفر” به عنوان قرارگاه تامین و پشتیبانی کننده ماموریت های پلیس در حوزه انتظامی، “ابوذر” به عنوان قرارگاه پلیس پیشگیری در حوزه انتظام بخشی و استقرار ایستگاه های انتظامی اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران و محورهای مواصلاتی و “سلمان” در بعد اشرافیت بر پديده های مجرمانه در سطح استان تشکیل شده است.

وي با بيان اين که امسال در اين مأموريت خطير يک هزار و ۳۰۰ نفر نیروی کمکی در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی به پليس قم کمک مي کنند، افزود: پيشگيري از سرقت جزء اولويت اصلي پليس بوده که علاوه بر گشت هاي فعال و انجام اقدامات تخصصي،۱۰ پایگاه انتظامی، ترافیکی و عملیاتی نيز در نشان گاه هایی که از قبل تعیین شده برای پاسخگویی به نيازهاي مردم فعال شده است.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: ما اعتقاد داریم این چند میلیون زائري که به مسجد مقدس جمکران مشرف مي شوند، سفیرانی هستند که بايد خاطره خوشی از برخورد پلیس و سایر دستگاه های استان داشته باشند.