توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان قم

طي مراسمي با حضور فرمانده ي ناجاي كشور و استاندار قم از خدمات سردار آقاخاني قدرداني و سردار ميرفيضي به عنوان فرمانده ي جديد نيروي انتظامي استان قم معرفي شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در اين مراسم طي سخناني خدمت در […]

طي مراسمي با حضور فرمانده ي ناجاي كشور و استاندار قم از خدمات سردار آقاخاني قدرداني و سردار ميرفيضي به عنوان فرمانده ي جديد نيروي انتظامي استان قم معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم دكتر بهرام سرمست استاندار قم در اين مراسم طي سخناني خدمت در قم را توفيق الهي دانست و با اشاره به ويژگي هاي منحصر به فرد استان قم گفت: وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و حضور مراجع عظام تقليد، مركزيت جهان تشيع و قرار گرفتن در محور مواصلاتي ۱۷ استان كشور مسئوليت مضاعفي را متوجه مسئولان اين استان كرده است.

استاندار قم با بيان اينكه خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت بدون همكاري و تعامل دستگاه ها و نهادي مسئول محقق نخواهد شد افزود: در استان قم شاهد سطح بالایی از اين همدلي و همگرايي در مناسبت هاي مختلف هستیم.

سرمست با قدردانی از زحمات و تلاش های نيروي انتظامي در برقراری نظم و امنیت، به نقش تأثیرگذار این نیرو در مقابله با کرونا اشاره و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی علاوه بر انجام وظايف ذاتي خود، در تامين امنيت سلامت مردم و اجراي شایسته طرح فاصله گذاري اجتماعي نقش بسیار مهمی را ایفا نموده است .

وي با تأکید بر اهمیت آمادگی ها و برنامه ریزی ها در مراحل مختلف قبل، حین و بعد از بحران ها، از استان قم به عنوان اولین استان درگیر بحران کرونا و بدون فرصت برنامه ریزی قبلی اشاره و تصریح کرد: این شرایط باعث شد تا تمام توان استان به مدیریت مسائل مربوط به حین و بعد از بحران معطوف و متمرکز شود.
استاندار قم همچنین با اشاره به همراهی و حمایت های راهگشای مراجع عظام تقليد ،روحانيت و ائمه ي جمعه برای عبور موفق از اين بحران تصریح کرد: امروز خوشبختانه در مدیریت و کنترل این بیماری در کشور و استان قم به یک موفقیت نسبی رسیده ایم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جايگاه مطلوب استان قم در شاخص امنيت فیزیکی و روانی گفت: از این حیث، قم وضعيت بسيار خوبي در مقايسه با ساير استان هاي كشور دارد.

استاندار قم با تاكيد بر تقويت احساس امنيت به عنوان يك اولويت در سطح استان قم افزود: در اين راستا ارائه ي آموزش هاي حرفه اي براي مقابله با جرائم سايبري و سازمان يافته جهت پيشگيري از وقوع جرائم ضروري است.

سرمست همچنين با اشاره به حضور گسترده ي اتباع خارجي در استان قم گفت: ساماندهي اتباع با توجه به وضعيت استان قم نيز از اهميت ويژه برخوردار است.

وي پيشگيري از سرقت و نيز ساماندهي معتادين متجاهر را نيز از اولويت هاي استان دانست و تصريح كرد: در قم بايد احساس امنيت بيش از ساير استان هاي كشور باشد.

مقام عالي دولت در استان قم با تاكيد بر اهميت حاكميت مديريت علمي و كارشناسي نيروي انتظامي گفت: پليس در عين اينكه بايد مظهر اقتدار باشد؛ در شهر كريمه ي اهل بيت بايستي منشاء احساس آرامش برای شهروندان و تأمین فضای اعتدال باشد.

استاندار قم در بخش پاياني سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ارتقاء رده ي انتظامي استان قم خاطرنشان كرد: تحقق اين مهم نقش بسیار تعیین کننده ای در زمینه تأمین امنیت مطلوب و پایدار استان خواهد داشت.

سرمست در پايان با قدرداني از همراهي و خدمات سردار آقاخاني، براي سردار ميرفيضي فرمانده ي جديد ناجاي قم آرزوي موفقیت كرد.