مدیر کل امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم خبر داد:

تفویض اختیار ۳۲ گانه وزیر اقتصاد به مدیران استانی

مدیر کل امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم گفت: تفویض اختیار ۳۲ گانه وزیر اقتصاد به مدیران استانی حکایت از اهتمام ویژه وزارت اقتصاد در تسهیل و تسریع امر تولید دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مدیر کل امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم در نشست هم اندیشی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان قم با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و تعاون، ضمن تشریح برنامه های راهبردی مقام عالی وزارت در سال ۱۴۰۱ در حوزه مانع زدایی از تولید، ابراز امیدواری نمود که با تعامل و هم افزایی بیشتر بین بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت اقتصاد، بتوانیم شاهد رونق تولید و رفع موانع و دغدغه های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان باشیم.
مهدی فراهانی در این جلسه که با هدف مانع زدایی از تولید و تسهیل فعالیت های مثبت اقتصادی در استان تشکیل شده بود گفت: تفویض اختیار ۳۲ گانه وزیر اقتصاد به مدیران استانی حکایت از اهتمام ویژه وزارت اقتصاد در تسهیل و تسریع در امر تولید دارد
وی از بخش خصوصی خواست مسائل و دغدغه های تولید در حوزه ماموریت ها، وظایف و فرایندهای مالیاتی، گمرک، بازار سرمایه، بانکی و بیمه ای و مناطق را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی اعلام و منعکس نمایند تا پیگیری های لازم انجام شود.
مدیر کل امور اقتصادی و‌دارایی در این نشست پس از مطرح شدن دغدغه های فعالان اقتصادی و‌ تولید کنندگان و‌‌پاسخگویی مدیران دستگاههای تابعه به پرسش ها، بر تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی به ویژه به صورت تخصصی در هر حوزه تاکید کرد.
در پایان این جلسه مصوباتی در خصوص بهبود محیط کسب و کار، موارد مالیاتی، گمرکی و بانکی فعالان اقتصادی استان جهت پیگیری و‌ اجرا مصوب شد.