تصویب صورت‎‌های مالی سال ۹۶ شرکت آب و فاضلاب استان قم

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان قم به ریاست معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی آب و فاضلاب کشور برگزار و صورت های مالی سال ۹۶ تصویب شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام […]

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان قم به ریاست معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی آب و فاضلاب کشور برگزار و صورت های مالی سال ۹۶ تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان قم به ریاست مسعود خشائی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور سایر مدیران و کارشناسان آبفای کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ابتدای این جلسه که سهامداران نیز حضور داشتند به ارائه گزارشی از فعالیت های هیئت مدیره آبفای قم طی یک سال گذشته پرداخت و با اشاره به محدودیت های منابع مالی، از ارتقا فعالیت ها به ویژه در احداث شبکه های فاضلاب خبر داد.

نمایندگان معاونت های تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در ادامه با اشاره به آمار و ارقام، راهنمایی های فنی و توصیه های لازم را ارائه کردند.

نماینده موسسه حسابرسی رهیافت حساب تهران نیز  با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان قم موفق به اخذ گزارش مقبول حسابرس و بازرس قانونی برای صورت های مالی سال ۹۶ شده است، گزارش حسابرس و بازرس مستقل قانونی را برای اعضای مجمع تشریح کرد و سپس مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت به سوالات، ابهامات و مسائل مطرح شده پاسخ دادند.

مسعود خشائی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در پایان با تقدیر از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته، بر لزوم کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب تاکید کرد.

در پایان ضمن تصویب صورت های مالی سال ۹۶ درمجمع عمومی، در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی ها و ارتقا فعالیت های شرکت در سال ۹۷ تصمیم گیری شد.