بین مخابرات و رسانه ها وجه مشترک زیادی وجود دارد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم در بازدید از پایگاه خبری رهپویان قم گفت :بین مخابرات و رسانه ها وجه های اشتراک زیاد وجود دارد ک انهارا به هم وابسته کرده و این دو جدا از هم نیستند. به گزارش خبرنگار رهپویان قم مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم صبح امروز با حضور در پایگاه […]

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم در بازدید از پایگاه خبری رهپویان قم گفت :بین مخابرات و رسانه ها وجه های اشتراک زیاد وجود دارد ک انهارا به هم وابسته کرده و این دو جدا از هم نیستند.

به گزارش خبرنگار رهپویان قم مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم صبح امروز با حضور در پایگاه خبری رهپویان قم ضمن تقدیر روز خبرنگار به خبرنگاران جوان این مایگاه خبری به گفتگو باآنان پرداخت .
مهندس اسد الله دهناد گفت : بین مخابرات و رسانه ها وجه های اشتراک زیادی وجود دارد
مجموعه مخابرات با ایجاد زیر ساخت ها بستر را برای خبرنگاران ایجاد میکند که از این بستر ها برای ایجاد خبر استفاده کنند .
وی اظهار داشت :همکاری و تعامل رسانه ها و مخابرات تاثیر بسزایی در انعکاس خبر و گسترش آن در کشور دارد.
وی افزود :ابزار رسانه استفاده از بستر مخابرات است که اگر لازم باشد ما جهت ایجاد بستر های بیشتر اعلام آمادگی میکنیم .
وی در ادامه ی گفت و گو ها خاطر نشان کرد:رسانه ها مانند پلی بین مردم و مسئولین اند که مسئولین را از مشکلات مردم و مردم را از اقدامات انجام شده و یا در حال انجام آگاه میکنند .

وی گفت :مخابرات بخاطر ITو فناوری اطلاعات بصورت گسترده ای با مردم عجین است .و ارتباطات مردم با دولت،دولت با دولت و مردم با مردم به IT بسیاز وابسته است که این موضوع اهمیت مخابرات را بیان میکند .
دهناد افزود:از طرفی رساندن این اخبار به مردم و ایجاد ظرفیت های جدید و گزارش لحظه به لحظه به مردم بر عهده ی رسانه هاست . که این موضوع نیز اهمیت رسانه هارا خاطر نشان میکند .

سردبیر پایگاه خبری رهپویان قم نیز با تشکر از حضور ارزنده مدیر عامل شرکت مخابرات قم وهیئت همراه  در دفتر این پایگاه خبری ،اظهار داشت:همانطور که حضرتعالی فرمودید،مقوله رسانه وارتباطات ،دوبازوی از هم جدا نشدنی در عرصه اطلاع رسانی هستند وشرکت مخابرات استان قم به لطف مدیریت حضرتعالی وداشتند افراد متخصص وقوی در روابط عمومی مانند جناب احمدی نیا از گویندگان قدیمی اخبار استان وجناب عزیز اللهی که هردو عزیز بزرگوار توانسته اند که ارتباطی فراتر از حد توقع با رسانه ها برقرار کنند .

حسین کبابی افزود:گرچه حضرتعالی به تازگی وضعیت جسمانی شما بهتر شده ،اما احترام شما به اصحاب رسانه که از گذشته تاکنون برای همگان اثبات شده،باعث شد که با این وضعیت جسمانی نامساعد،قدم رنجه فرموده وبه دیدار ما واصحاب رسانه مستقر در مجتمع بیایید واین مایه بسی تقدیر وتشکر است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد مطالعه ای مردم از رسانه های مطبوعه به فضای مجازی خاطر نشان کرد:رسانه های قم وبویژه پایگاه های خبری برای گذران امور رسانه های متبوعه ،تنها منبع در آمد آنها ،آگهی ها هستند که متاسفانه به علت حجم خیلی اندک آنها برای پایگاه های خبری،امکان تامین مخارج این پایگاه های خبری از طریق جذب آگهی در وضعیت کنونی میسر نیست که مستلزم توجه وعنایت بیشتر مسئولان شرکت مخابرات در زمینه دادن آگهی  های  بیشتر به پایگاه های خبری باتوجه به عدم امکان بهره گیری آنها از سایر آگهی ها،می باشد.

درپایان این دیدار،مدیر شرکت مخابرات استان قم وهیئت همراه از سایر دفاتر رسانه های مستقر در مجتمع تجاری سعدی بازدید وروز خبرنگار را به آنان تبریک گفتند.

خبر از نرجس سیامک /عکس از حانیه عطایی